Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

imponere damer med gitarspilling


agn95

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

fyrer av og til opp blackstar ht- stage 60 på vors jeg, gutte vors riktignok ;)

men naboen skulle ha noe gjester og lurte på om jeg og en kompis kunne komme over og spille (han spiller trommer) vi bærte over alt mens dem var ute av syne, og dem kom inn igjen til en herlig medley, med sabbath, zeppelin, ac/dc, metallica, selv et ted nugent riff fikk vi plass til ;) responsen var enestående. ble ikke noe mus, men det er nok mest fordi at alle var gift og det bare var 4 par der :P

uansett så går dette med å dra damer mest på personlighet, selvtillig og utstråling.

for øyeblikket singel så om du småfine jenta som digger alt fra Zeppelin til metallica, må gjerne legge igjen en PM, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir seriøst dårlig av å se damer spille annet enn akustisk gitar og 4-chord-songs.

misunnelig da eller?? :P jeg synes damer som virkelig kan spille er kjempebra...det skulle vært enda flere av dem:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir seriøst dårlig av å se damer spille annet enn akustisk gitar og 4-chord-songs.

Spilte i revyband med ei som spilte sax, hun spilte selvsagt etter noter (bakgrunn fra korps), men hun kunne også improvisere veldig bra. Revyen ble holdt i en gymsal, og i pausene spilte hele bandet stort sett bordtennis i gangen utenfor. I en av disse pausene lånte hun min hvite Universe og spilte D, A7 og slikt som mange gjør. Jeg viste henne hvilke knapper som gjør hva på forsterkeren og gikk deretter ut, og tenkte mitt om den syvende strengen. Kom knapt ut til bordtennisbordet før tappesoloen til One suste gjennom salen.

Mulig det er alderen, men jeg synes det er morsomt med alle som er bedre enn meg. Alltids noe å lære. Du kan alltids legge inn en kommentar om fingerferdighet, og vips sover du ikke alene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har man derimot den typen jenter som liker at musikken mye heller er slått litt ned, drikker i moderasjon, og liker å sosialisere seg på fest, trenger absolutt ikke ett par velvalgte låter på gitar slå feil.

Hvis jeg skulle spilt gitar på fest hadde jeg tatt frem en elektrisk gitar en forsterker,skrudd alt på fullt og koblet til en skikkelig distortion pedal og begynt å spille Holy wars...the punishment due,Angel of death,Raining blood,master of puppets,run to the hills eller noe.

Det burde skape stemning det.

Beste festmusikken som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle spilt gitar på fest hadde jeg tatt frem en elektrisk gitar en forsterker,skrudd alt på fullt og koblet til en skikkelig distortion pedal og begynt å spille Holy wars...the punishment due,Angel of death,Raining blood,master of puppets,run to the hills eller noe.

Det burde skape stemning det.

Beste festmusikken som er det.

Regner med damene hadde forgudet deg da, ja.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører kun frijazz og støyimprovisasjon på nach. Når jeg plutselig går fra fortissimo til pianissimo, samtidig som jeg blåser ned i lydhullet på gitaren, da sklir damene av stolen.

50% of the time, it works every time.

(Seriøst, skal du dra damer bør du legge fra deg fjøla og lære deg å danse).

Endret av PerA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører kun frijazz og støyimprovisasjon på nach. Når jeg plutselig går fra fortissimo til pianissimo, samtidig som jeg blåser ned i lydhullet på gitaren, da sklir damene av stolen.

50% of the time, it works every time.

(Seriøst, skal du dra damer bør du legge fra deg fjøla og lære deg å danse).

I'm quoting the shit outta' this one!

Med danse, mener vi ikke Gangnam Style!

Er man god til å danse swing, og andre selskapsdanser med litt futt i, har man damenes oppmerksomhet hele kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er liksom jeg ferdig med dette for veldig lenge siden, men hvis jeg ikke husker feil, var det ikke noen ulempe å spille i et lokalt ganske populært band, sånn type BUL- fester rundt omkring i kommunene her.

Men når sant skal sies, var det null og niks drag i det i forhold til å melde seg inn i kor. Det var saker! Kanskje litt femi, men tross alt bedre enn å drive med ballett og sprangridning.

Jeg har vel aldri bedrevet gitarspilling med hovedhensikt å dra damer heller, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.