Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

imponere damer med gitarspilling


agn95

Anbefalte innlegg

det er mange ting gitarspilling er viktig i men en av de viktigste er å imponere damer :D noen sanger som er bra å spille er slutte å drikke av plumbo, stairways to heven, the river av Bruce springsteen eller det river av plumbo, er det noen som har noen ideer på flere sanger?

setter pris på kommentarer

Endret av agn95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponere damer med gitarspilling?

Med mindre de selv spiller et instrument, eller er veldig opptatt av god musikk (altså ikke det de spiller på hæppe radiokanaler) blir de neppe særlig imponert, selv om du omtrent er den nye Malmsteen eller Hendrix. Hvis du får andre til å idolisere deg grunnet gitarspillingen derimot, eller tjener en hel del penger på den..

Uansett, damer må like deg, ikke hva du kan eller har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greener, du har spilt lite live skjønner jeg ;) Lead guitar = chickmagnet!

Hvis de damene ikke sto sammen med x antall andre interesserte damer - hvor villige tror du da de ville vært?

Det er forøvrig enklere måter å score one night stands en å lære seg å spille gitar. Laaaaangt enklere måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at de fleste jentene jeg kjenner gikk lei gutta med tre grep og kassegitar i det de traff myndighetsalderen.

Jeg for min del opplevde at i studentmiljøene på universiteter og høyskoler, så var det veldig populært på hjemmefester og på studenthytter at man kunne spille gitar til allsang. Man kom lett i kontakt med jentene på den måten, og selv om man må ta siste etappe til mål uten gitar, så har man en ganske fin flying start med gitaren. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.