Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

imponere damer med gitarspilling


agn95

Anbefalte innlegg

Spill gitar om damen ber deg om å gjøre det. Da kan du gjerne spille noe som er litt kult å spille også! Da forteller også damen, implisitt, at hun tar interesse i hva du driver med. Og det er et godt tegn.

Hvis du skal dra damer, gå på det hippeste utestedet i byn, spander øl på en mindre pen dame. Så er du på G!

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å spille gitar på nach er jo helt greit i en passende sammenheng, men i min vennegjeng var det oftest når vi var og grilla på stranda og slikt. Dog ser jeg at det kan være irriterende for noen at dama/jenta du har sirkla deg inn på hele kvelden blir drar rett inn i sjarmerende allsang. Det viktige var at blei ei jente man var interessert i helt hypnotisert av slesken med kassegitaren så var ikke hu interessert nok i deg. Det er flere fisk i havet, og enkelte som faktisk liker tyngre musikk enn gitarklimpring. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, her går det mer på hvor respektløst det faktisk er å bare gå og forsyne seg med en gitar (forøvrig min 106 år gamle svenske Levin) uten å spørre først, for å gjøre seg selv til festens midtpunkt.

Men hvorfor har du en 106 år gammel gitar stående framme når du har fest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har instrument får dame. Tror ellers at du hadde irritert langt flere enn kassegitaristen gjør om du hadde slengt fram elgitaren og HT-40 på full gain, og de fleste har vel gangsyn nok til ikke å dra fram elgitaren på fest. ;)

Nu er jeg så heldig om at hadde jeg gjort det blandt mine venner hadde det bare vært kassegitaristen som hadde blitt irritert, og muligens et par hjernedøve jenter, og det kan jeg leve med :P

Snorre, det er ikke idioti fra din side, det er bare mangel på foleskikk å gå og forsyne seg, vil man spille så for man iaf ta å spørre først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre, det er ikke idioti fra din side, det er bare mangel på foleskikk å gå og forsyne seg, vil man spille så for man iaf ta å spørre først.

Men jeg trodde det var alment kjent at folkeskikk var omvendt proposjonal med alkoholkonsum - ihvertfall hos nordmenn :P

Gjorde forresten en uformell undersøkelse hos mine VG1 elever idag og lurte på om de synes det var kult med gutter som spilte gitar på fest og om det var typen de satsa på. Resultat var 2/3 av jentene (16 åringer) blei veldig betatt av gitarspillende gutter. (at det bare var tre jenter i klasserommet betyr ikke så mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl hadde eg sannsynligvis blitt veldig betatt om ei dame drog fram gitaren og spelte på fest. Både om ho var veldig god eller hadde behov for litt rettleiing... Damene på festen hadde sjølvsagt blitt pottsure på ho med gitaren, ein reaksjon vi guttar sjølvsagt ikkje kjenner oss igjen i, eller?

Blir som regel litt irritert om ein fyr drar fram kassagitaren på fest, men det kjem heilt an på situasjonen, kva slags kar det er, kva sangar han spelar og om han kan spele eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har misforstått litt for eg mente ikke nach spell, eg mente mer at hvis eg har venninner heme hos meg og de spør om eg kan spille gitar og hvis eg liker den ene jenten da e det greit å kunne imponere med litt fine sanger. eg har også misforstått for jeg trodde at det var folk på min alder her, men men en enkel feil kan ikke noe annet enn å le av det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.