Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Valhall 26 Januar


Gjest NicolaiF

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer bare på hvem som har kjøpt "meet & greet" - pakka? Jeg kjøpte det i høst, men synes det er merkelig at jeg måtte skrive ut kvitteringa og ta den med til konserten + ID, for å komme inn, hvorfor får man ikke vip billetter sendt til postkassa liksom?

Jeg kjøpte også det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten var FET! Meet&Greet opplegget funka bra, og lyden var egentlig ikke så værst til å være Vallhall, dog jeg aldri har vært der før.. Men fikk panikk da jeg kom inn å kikka på vegger og tak. Men jaggu ble jeg ikke overaska. Flytta litt på meg i løpet av konserten for å få med meg litt mer i øret.. Gikk sånn høvelig bra :)

Fikk en meet&greet pakke med no snacks, bilder av seg sammen med gutta, og en signering..

Jeg fikk en LTD valuepack signert. Men var morro å se folk ta med seg gitarer og slikt til signeringa.

Så varre å hilse på gutta, og slippe først inn i lokalet og skaffe seg no merch, øl og en burger, før det sa pang i inngangene.

Men fy grisen for en konsert! Gutta har som vanlig stålkontroll, og Mike Mangini var dødsbra, og ble ønsket godt velkommen.

Myung jobba som vanlig som en hissig lemmen på bassen sin, og en ellers uprega Rudess firte seg ned tangentene med effekter i toppklasse.

LaBrie var egentlig i ganske go form synes jeg, i forhold til en del andre konserter jeg har vært med på.

Her var kveldens setlist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.