Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Valhall 26 Januar


Gjest NicolaiF

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Jeg kjøpte billetter til meg og brorsan med en gang de kom ut. Har sett alle konsertene siden scenes from a memory konsertene i oslo, og det er bare en fantastisk opplevelse.

Tips til dere som er ferske er at lyden er bedre litt baki, man sitter jo ikke helt oppi den ene høyttaleren for å høre godt hjemme i stua som eksempel.

Hvis man vil digge hardt nær scenen så er et sykt fysisk press der fremme og anbefales ikke for små søte.

Hold munn under stille partier slik at vi som kom for å nyte musikken kan få den fulle opplevelsen.

Ikke begynn å gå ut av salen før outromusikken spiller, de kommer alltid på scenen enda en gang.

Kos dere sykt mye alle sammen, dette er en av de beste produksjonene dere kan oppleve i denne sjangeren i dag!

jeg gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte billetter til meg og brorsan med en gang de kom ut. Har sett alle konsertene siden scenes from a memory konsertene i oslo, og det er bare en fantastisk opplevelse.

Tips til dere som er ferske er at lyden er bedre litt baki, man sitter jo ikke helt oppi den ene høyttaleren for å høre godt hjemme i stua som eksempel.

Hvis man vil digge hardt nær scenen så er et sykt fysisk press der fremme og anbefales ikke for små søte.

Hold munn under stille partier slik at vi som kom for å nyte musikken kan få den fulle opplevelsen.

Ikke begynn å gå ut av salen før outromusikken spiller, de kommer alltid på scenen enda en gang.

Kos dere sykt mye alle sammen, dette er en av de beste produksjonene dere kan oppleve i denne sjangeren i dag!

jeg gleder meg som en unge!

Scenes from a memory konserten var den siste DT konserten jeg var på som var noenlunde.

De 2 før var jævlig bra, spesielt Images & Words turneen! Da var Petrucci på sin formtopp, allerede på Awake konserten kom tegnene på hviken gitarist han kom til å bli..Altså for min del mer pregløs shredding uten vekt på det melodiske som han hadde på de tidlige platene. (Skulle ønske han aldri hadde oppdaget at det var lett og spille fort kromatisk hehe)

Men som sagt Petrucci på I&W turneen og plata var rett og slett magisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.