Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Valhall 26 Januar


Gjest NicolaiF

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har VIP billett til salgs? Betaler IDAG om noen har det, har så fuckings utrolig lyst på det, men så er det utsolgt..

Beklager og måtte skuffe deg, men Meet&Greet billetter blir, knyttet direkte til din ID, og kan ikke videreselges.. om det er dette du forbinder med VIP that is..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periphery virker jo crap live. Har dere noen gang lagt merke til hvor mange harmoniserte autotunelinjer de bruker? Bra band synes jeg, men det er altfor mye effekter på vokalen til at det kan bli kult live. Ref:

Det klippet der er forholdsvis gammelt. Er dessverre det nyeste HD-klippet (som jeg vet om), men det finnes nok av klipp fra sent 2011 som demonstrerer hvilken enorm fremgang vokalisten, Spencer Sotelo, har hatt siste 18 månedene.

Du har tildels rett ang. effektene, da det er mye digital harmonisering. Jeg synes det passer inn, men smak og behag. Det er ikke brukt autotune, men tidvis manuell pitch korrigering er det nok.

Dog skal det sies at de er i studio for tiden, og at vokalisten "has been adamant about not using ANY kind of pitch correcting tools". Så da får man jo se om han overbeviser deg ved neste plateslipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som sa noe skada om periphery? sitteplasser btw. derfor ingen beveger seg.

Moro du skulle linke til den, sitter og ser på den as we speak. Haha.

Altså, med tanke på vanskelighetsgraden av det han gjør så er den videoen der en generell demonstrasjon på STOR kapasitet innen rekkevidde og stemmekontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.