Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Valhall 26 Januar


Gjest NicolaiF

Anbefalte innlegg

Måtte jo pose litt da vet du :P

Følgende kommentar fra Petrucci da jeg møtte ham: "Dude.. You got nice blue shades that match our cover.. I'm getting a pair"

Måtte jo forklare at detta her var vanlige briller..

- "Awesome".

heh.. Hvis fyren dukker opp på bilder med blå briller, kommer jeg til å flire feil på meg :S Håper virkelig det var en spøk fra hans side :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Periphery(dear djentlemen) :P Uansett, hadde ikke noe problemer med å høre vocals eller bass, generelt sett var det lite trøkk i lyden gjennom hele konserten, men jeg kan ikke si annet enn at jeg var GANSKE fornøyd da konserten var over. Jeg syns begge banda leverte! Hadde forventa mindre av LaBrie så der fikk jeg jo en positiv overraskelse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite vokal under Periphery? Wtf? Da sto du/dere feil til :P var kanskje litt lite bass, men man hørte jo bassen.

Jeg sto midt i, ganske langt bak, og Spencer var alt for lav, det var det flere som sa.. :s

Er egentlig veldig fornøyd med konserten!, selv om jeg synes at både Spencer og James sleit litt..

Var sinnsykt fett å møte Periphery! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt ståsted var lyden strålendes, og bandet gjorde en knall solid jobb. Fikk møte JP på 4SOUNDs Mesa Boogie signering, og rimelig glad for det da vi var blant de siste som fikk "audiens". Kunne gjerne ønsket meg setlisten København fikk, men pytt,pytt...ikke siste gangen jeg er på en DT konsert, det skal være helt sikkert!

418974_10150488951541557_529141556_9180464_1913576564_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.