Gå til innhold
Carlsenth

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

Strengt tatt så gjør jeg ikke opptak i det hele tatt... Men hvor fikk du mono fra?

Endret av Duckling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strengt tatt så gjør jeg ikke opptak i det hele tatt... Men hvor fikk du mono fra?

Ei kasse på gulvet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doh. Egentlig ganske åpenbart.

Men forsåvidt så kjører jeg jo alltid GT10'n i mono, og har dermed bare monopatcher, så ja, jeg gjør vel igrunn bare mono-opptak når jeg først tar opp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doh. Egentlig ganske åpenbart.

Men forsåvidt så kjører jeg jo alltid GT10'n i mono, og har dermed bare monopatcher, så ja, jeg gjør vel igrunn bare mono-opptak når jeg først tar opp :P

Men gitarer skal jo dubbes og panoreres? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RCF ART300? :)

Stemmer bra det. Drives av en Dynacord PowerMate 600 powermikser.

Men gitarer skal jo dubbes og panoreres? :o

Dobler gitarsporet, panorerer og forskyver den ene kanalen noen ms. Funker til hjemmeopptak om jeg først gidder å ta opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut nå :) Er ganske fornøyd, men Tonebonen (brukes som boost) kommer nok til å ryke til fordel for noe som farger lyden mindre.

post-2430-0-13400000-1323011190_thumb.jp

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks, men tror jeg kommer til å gå for en AC Booster. Litt mer muligheter, ampen har en tendens til å bli for flubby med cleanboost.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vanlegvis ikkje kosekrok heime, men no i desse juletider måtte alle få kome heim!

_MG_2758.JPG

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et kontor/gjesterom/gitarrom/studio, men jeg driver og rydder til jul, og bruker det rommet som lager mens jeg finner ut hvor ting egentlig burde være... I mellomtiden har jeg laget meg en krok i stua. Denne forsterkeren viste seg å ha så høy WAF at kona uoppfordret foreslo at jeg kunne ha den stående fremme.... ikke verst :)

Det står en RE-20 i loopen, men jeg har gjemt den inni kabinettet. Har også en Inventobox på vei fra Godlyd, som kommer til å ende opp foran der om noen dager.

IMG_5533.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes at både amp og gitar var fin nok til å stå fremme i stua!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.