Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

Pass deg så du ikke blir sparket like fort ut som du kom inn! ;)

:lol: :lol: :lol:

Ja, den åsikten verkar vara lite kontroversiell på många ställen här i världen.

Men även om jag har Les Paul gitarrer (2 st, varav en är en Custom Shop Historic) så tycker jag att det är hemska gitarrer.

Fula, klumpiga och kantiga och låter sällan kul.

Sen har jag nog lite svårt för den "gitarren vid knäna rock'n'roll, tuff kille och JD" image de har (fast det är ju inte gitarrens fel).

Sorry

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol:

Ja, den åsikten verkar vara lite kontroversiell på många ställen här i världen.

Men även om jag har Les Paul gitarrer (2 st, varav en är en Custom Shop Historic) så tycker jag att det är hemska gitarrer.

Fula, klumpiga och kantiga och låter sällan kul.

Sen har jag nog lite svårt för den "gitarren vid knäna rock'n'roll, tuff kille och JD" image de har (fast det är ju inte gitarrens fel).

Sorry

/Magnus

Der kunne vi ikke vært mer uenig, du! Men det er heldigvis lov. Send meg de to LP'ene du, så får de et godt hjem der de blir elsket. Jeg skal til og med tilby meg å betale frakten! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kunne vi ikke vært mer uenig, du! Men det er heldigvis lov. Send meg de to LP'ene du, så får de et godt hjem der de blir elsket. Jeg skal til og med tilby meg å betale frakten! :lol:

Nej, jag gissade det. Så länge vi kan tycka om varandra ändå :wub: (förutom att jag är svensk då, förstås).

Jag brukar stå rätt ensam om den åsikten, har jag märkt :lol:

Det är inte så allvarligt menat. Men jag gillar dem inte.

Fast de fyller sin plats ibland, till exempel när man vill låta illa :lol: :lol: :lol:

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke uten grunn at du har hengt en rosa kose-gitar på "favoritt-plass" øverst i midten :D

:lol: :lol: :lol: :lol:

Jag gillar Norge, humor!

Vilket är mest manligt, att ha en sån gitarr som alla de tuffa har och följa strömmen av de tuffa eller ha en bögrosa gitarr med fånigt omanlig form i mitten?

Det krävs en modig man för att gå på scen med en sån gitarr. Det krävs en manlig man för att offentligt visa sina kvinnliga sidor.

Alla gillar väl att hänga upp gardiner?

:lol: :lol: :lol: :lol:

/Magnus

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilket är mest manligt, att ha en sån gitarr som alla de tuffa har och följa strömmen av de tuffa eller ha en bögrosa gitarr med fånigt omanlig form i mitten?

Det krävs en modig man för att gå på scen med en sån gitarr. Det krävs en manlig man för att offentligt visa sina kvinnliga sidor.

Kanskje det er ledig stilling som gitarist i Poison :lol: Bare å begynne å øve på Every Rose.....

(nå har jo selveste Richie Kotzen vært gitarist i Poison da, så det er vel ingen skam...)

- - -

Foresten - velkommen til forumet Magnus - husker deg godt fra den tiden jeg var særs aktiv Ibanez entusiast, og mener også å huske at du svarte meg hyggelig på noen spørsmål om gode råd jeg sendte deg på epost den tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel diskutert det der med høyde på gitaren i det vide og brede før også. Jeg har den slik at den dekker edlere deler i tilfelle et kvinnfolk kommer og drar av meg buksene..... :lol:

Vel, som mod burde jeg ikke oppmuntre til OT, men det er fredag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er ledig stilling som gitarist i Poison :lol: Bare å begynne å øve på Every Rose.....

(nå har jo selveste Richie Kotzen vært gitarist i Poison da, så det er vel ingen skam...)

- - -

Foresten - velkommen til forumet Magnus - husker deg godt fra den tiden jeg var særs aktiv Ibanez entusiast, og mener også å huske at du svarte meg hyggelig på noen spørsmål om gode råd jeg sendte deg på epost den tiden....

Att ha en rosa gitarr är manligt, att vara med i Poison är det verkligen INTE :lol: :lol: :lol: :lol:

Att Kotzen var med hjälper tyvärr inte upp det.

Han var nog tillfälligt fjolla då ett tag.

Tack!

Var det du som pratade om en sån där Ibanez med Wilkinson stall?

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.