Gå til innhold
Carlsenth

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

Blitt nytt rom på meg siden sist jeg la ut bilde av kosekroken, så her er den nye, litt mer ryddige, kosekroken.

Kosekrok%201.jpg

Ble enda mer koselig på mandag da det var dårlig vær og jeg satt opp pedalbrettet annerledes ...

Regvaerskos.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter og blar litt, og må si det er mye flott utstyr ute og går blant medlemmene på forumet her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytter ut av øvingslokalet nå, så da kan det hende at det blir en bildeverdig kosekrok her snart også :D Må bare få solgt kabinettet mitt og kjøpt et Orange 212!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er relativt ny her, så benytter anledningen til å si hei!

Hei! :P

Da det har kommet baby til gards har jeg blitt nødt til å ofre kontoret mitt til barnerom. Har flyttet alt midlertidig over på gjesterommet, så det ser slik ut nå :)

ENGLn cranker jeg opp når barn og samboer forlater huset en sjelden gang ;) (så er den med på bandøving da..)

Er i skikkelig Fendermodus om dagen, så er de som oftest kommer ut av kassa og besøker kosekroken.

IMAG0547.jpg

IMAG0544.jpg

Mikrofonen er koblet til det beskjedne hjemmestudioet mitt i bakgrunnen, for enkelt å kunne spille inn en kjapp demo om en ide skulle komme flyvende.

Har et Korg TR keyboard som også bruker å stå her, men er på øvelokalet for øyeblikket.

IMAG0548.jpg

Endret av aurorablind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlig bilde, men nå har det blitt litt triveligere nede i kjellerstua!

Har fått tak i en slik vinyl-ramme som man bare kan vippes ut i toppen for å ta ut og spille plata, og lett å sette den inn igjen..

DSC03265-800.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi som du også sikkert ser har jeg bare 4 stativer, så Gibsonen ligger i kassa si. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparer litt plass iallefall :)

Vet ikke hvordan det er med nitrolakka gitarer men..

5888129859_f1774bb8d5_z.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.