Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettband!


Per

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nokomdet. Ta essensen ut av den krangelen og bruk den til noe vettug. Jeg syns dette er et interessant initiativ og har fulgt tråden med nyskjerrighet. Da jeg selv ikke har ferdigheter til å bidra med noe sæli så håper jeg bare dere får til noe kult som man kan følge med på :)

Legg diskusjonen bak dere og BACK TO TOPIC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg å bidra med litt strenge-klimpring, hvis folket nå er ferdig med kranglingen og er enda interessert i å gjøre noe seriøst med denne låta.

Det som trengs er ikke mye, bare trommer, bass og rytmegitar, resten kan overdubbes av oss andre. Baard(Biaxident) er en skikkelig bra trommis, og trenger bare litt utstyr for å kunne spille inn sine bidrag. Hvis ikke det går, så er det jo mange her som kan programmere trommer, f.eks Jonathan. Og rytmegitar er jo lett som fjert, samme med bass.

Let's get off our butts and make this thing happen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjøre saker og ting, men har ikke bra nok utstyr...

No offense, men det er vel ikke akkurat utstyret sin skyld at du la ut en fantasiløs rekke powerchords? :roll: Ingen har klaget på lyden, bare "komposisjonen".

Nå var det vel ikke snakk om en konkurranse i kreativitet heller da, det var jo meningen å prøve å dra igang et morsomt prosjekt. Et beundringsverdig initiativ,rakket ned på av folk som ikke vil spille med noen som ikke har øvd like mye på For the love of God som en selv.

Jeg beklager, men jeg har ikke sett denne tråden før Bungle nevnte den i avskjedsposten sin, som jeg leste idag, og jeg må jo si at hele tråden er trist lesning.

Men vi kan jo snu den til noe positivt igjen. Jeg foreslår at de sutrete sekstenåringene som har gitarer med handtak ikke får lov å være med, for deres egen sikkerhets skyld. Av erfaring vet jeg hva som skjer når en sportsgitarist provoserer en rocker, det har vi jo allerede sett et lite eksempel på.

Og ja, jeg mener det NESTEN helt alvorlig. Jeg synes faktisk heller dere kan sitte hjemme og lage elektronika med saksofonen eller covre Vai til dere blir homserosa i ansiktet, så kan vi andre som liker å spiller musikk sammen med andre folk prøve å dundre på! Kanskje det blir fett som faen?Kanskje det blir stygt som juling? Hvem vet? Vi burde prøve bare for å finne det ut!

Jeg har akkurat fått tak i noe ordentlig programvare, og selv om lydkortet mitt stinker, så skal jeg iløpet av morgendagen se om jeg ikke får installert programvaren og slengt ut første forslag.

Eh...Er det noen som forresten vet hvor jeg kan laste opp fila? Jeg driver vanligvis ikke med sånn avansert form for internettmisbruk. Noen som har peiling på dette burde forresten opprette et brukerområde som vi alle har passord til,slik at vi kan legge opp forslag i hytt&gevær.

Hvem tar det ansvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at Gmail-kontoen har 1GB lagringsplass kan en dele brukernavn/passord, og så maile filene til kontoen og hente de ned derfra. Nå har ikke jeg Gmail selv da, så jeg vet ikke hvor lett/vanskelig/umulig det er å hente ned mailede filer derfra. Ideen ble lansert på et annet forum med omtrent samme hensikt. :)

Akkurat, ja det skulle fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.