Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettband!


Per

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle gjøre saker og ting, men har ikke bra nok utstyr...

No offense, men det er vel ikke akkurat utstyret sin skyld at du la ut en fantasiløs rekke powerchords? :roll: Ingen har klaget på lyden, bare "komposisjonen".

vel vel Håkon ..... hvor er forslaget ditt til låt ?

det er fryktelig enkelt å slenge med leppa og si ditt og datt .... men for svarte ta og gjør noe selv da vel .... før du begynner å dizze andre for dårlige komposisjoner ..... det gjelder flere her også !! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider



på grunn av trådens viktighet og jeg regner med at alle nå har fått med seg tumultene, så redigerer jeg denne posten og oppfordrer Håkon til å gjøre det samme .....



Håkon og jeg har gjort opp oss imellom !!

Mr.Bungle

Til dere andre i denne tråden ... unnskyld at jeg logga på og kom med noen forslag og skapte uro her ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at forslagene spicet opp tråden som så ut til å dø hen.

Jeg syns og at seriøsitetsnivået for et slikt prosjekt bør senkes kraftig. Det spiller ingen rolle om ikke riffet som ligger til grunn er 00ber k00lt eller noe slikt. Så lenge det duger og følger konvensjonene.

Poenget til Mr.Bungle var vel at hvis man syns at prosjektet er verdt byten med lagringsplass så blir man med. Hvis ikke så styrer man lykkelig forbi, eller kommer med konstruktiv kritikk.

Men jeg har lyst til å komme tilbake til emnet.

Om utstyret ikke er så bra, so what, vi har ikke ambisjoner om Topp40 har vi vel?

PS: Jeg har forresten fått meg en grom fretless og er veldig keen på å spille inn noe bassgreier så snart jeg får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å spille inn noen riff her og der... Men finner ikke ut noen riff som passer til å spille solo til her og nå...

Men alle som har lyst å legge inn noe saker, bare legg in folkens...!

Men faktisk det eneste som hindrer oss i starte er dette lead gitar greiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble helt latterlig fra din side håkon. Bungle tok bare et godt initiativ, og du trenger faktisk ikke kommentere hvis du ikke skal bidra selv. Nå har du muligens ødelagt noe som kunne blitt moro. Den kverulerende og kranglete holdningen kunne du spart deg for. Om argumentene dine er "gode" osv. er forsåvidt uinteressant ettersom det bare blir flisespikkeri. Høyst unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bungle tok litt initiativ til å få den nettbandkjerra igang. Han nevnte også en ting som burde være helt klart uten diskusjon; hvis du ikke kan bidra med noe selv bortsett fra å si "dette var dårlig", spaser pent forbi. Nok av folk som har kritisert det eneste forslaget lagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel. Jeg syns det er veldig bra at Mr.Bungle tar initiativ her. For dette prosjektet kommer visst ingen vei. Han slang inn en del gode råd, og det var bra gjort. Er vel også enig at utsagnet til Håkon om at det kanskje ikke bare var utstyret det var noe i veien med, også var litt unødvendig. Så langt er jeg enig med Mr.Bungle.

Men når Mr.Bungle så skjeller ut Håkon, og kaller ham ugress og fjortis, på mer fjortissmåte enn jeg har sett på en god stund, det er da jeg begynner å lure litt. Skjønner ikke hva du mener om ugress. Håkon er vel en av de under 20 her som er minst fjortis i snakkemåten. Mistet nesten litt respekt faktisk. Og den var ganske stor fra før Mr.Bungle, det var den.

Uansett, syns ikke denne krangelen var helt nødvendig, langt mindre utfallet av den, at Mr.Bungle forsvinner herfra. Er kanskje ikke bare derfor, men føler meg ganske sikker på at dette var det avgjørende støtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Mr. Bungle er vekke så denne saken er ikke av stor betydning lengre...

Jaja nå har det skjedd noe verre, micen er totalt ødelagt.

Kan ikke lage noe klipp før jeg får ny, og jeg tror jeg kjøper en med litt kvalitet denne gangen.

Kan ikke bare en annen gjøre det istedenfor meg da?

Det er jo bare å spille inn et et riff eller 2, i 30 sekund til 2 min... eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.