Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettband!


Per

Anbefalte innlegg

Hei folkens veit at innspillingen søg harcore og slikt(jeg suger ikke så hard på gitar som dere kanskje kunne dømme via klippet)

Men akkurat nå for tiden har jeg drit dårlig innspillings mulighet(dårlig mic, lydkort,Dårlig gitar og amp! Men tid etter tid når mine penger er ferdig oppspart så har jeg nytt rigg!

Så jeg sier en annen kan ta over for dette nettband greiene hvis han vil!  

You never know, maybe i'll return with new equipment!

The Tommygunners...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann hoppsann !

Har fulgt med på tråden her, nettband er kjempe gøy, har drevet med det i snart 2 år selv !

men .........

etter en måned er det bare kommet et eneste forslag til låt ?

forslag ..........

spill inn en groove eller to, helt enkelt og greit og legg ut ...

skulle ikke være så vanskelig det, alle som snakker om nettbandet kan vel legge ut 30 sekunder groove ?

først da, nå man har tilstrekkelig kan man sy sammen en lå, på den måten vil flere sette sitt preg på låta.

er fryktelig enkelt egentlig, første måneden vi holdt på sånn hadde vi over 100 forskjelige lydklipp å velge i !!

nei, slutt å diskuter hvorvidt det ene forslaget er bra eller ikke, og til de som ler av forslaget som er komme og som trekker seg ut av nettbandet på grunn av det..... *riste på hode*

kom med noen riff selv da vel .... kan da ikke være såååå vanskelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann !

Har fulgt med på tråden her, nettband er kjempe gøy, har drevet med det i snart 2 år selv !

men .........

etter en måned er det bare kommet et eneste forslag til låt ?

forslag ..........

spill inn en groove eller to, helt enkelt og greit og legg ut ...

skulle ikke være så vanskelig det, alle som snakker om nettbandet kan vel legge ut 30 sekunder groove ?

først da, nå man har tilstrekkelig kan man sy sammen en lå, på den måten vil flere sette sitt preg på låta.

er fryktelig enkelt egentlig, første måneden vi holdt på sånn hadde vi over 100 forskjelige lydklipp å velge i !!

nei, slutt å diskuter hvorvidt det ene forslaget er bra eller ikke, og til de som ler av forslaget som er komme og som trekker seg ut av nettbandet på grunn av det..... *riste på hode*

kom med noen riff selv da vel .... kan da ikke være såååå vanskelig ?

Got drums?

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så viktig med topp utstyr med det første ...

iførste omgang er det viktigst å få forslag til låter/riff uansett hvordan det høres ut ikke sant ?

flisespikkeri og lydkvalitet tar man når man har en komplett låt ferdig !!

....vel vel .... kommer bare med noen forslag ..... håper det kan være til hjelp .....

Bassistene på forumet må bare sende PM's hvis ikke de kommer i gang .... DonnaLee har sikkert mange kule bassgroover å komme med .... kjør på Donna .... ikke brenn inne med noe !!

til de/dere som ikke har noe videre lydkort ...... last ned "goldwave"

kjøp en dings som konverterer fra stor til liten Jack .... pop den inn i mic inngangen på pc'n ..... og vips du kan ta opp ...

ikke veeeeldig bra kvalitet, men vi får høre hva du har og by på rett og slett ...... enkelt og greit !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting bungle..

Bør trommene bli tatt opp først eller?

Fordi altså hvis gitar/bass tar opp først kan det jo være hvis trommene skal oppå etterpå at bassisten/gitaristen har kommet ut av rytmen her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei i grunn ikke .... bedre å bruke metronom ... (sorry Biaxident) ;)

det finnes metronom å laste ned fra internet hvis du ikke har....

kjør på Per !!

@ Biaxident - du må få deg et trommeprogram ..... eeeeeeeeeller mange microfoner og et mixebord hehe ..... i første omgang vil vi jo bare ha en scratchtrack som sier oss hvordan låta er når det skal spilles inn skikkelig !! right ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker kult..Jeg har drevet en del med slapping i det siste så sifra hvis det skal være slappesolo da..jeg har ikke kommet så LANGT enda..Men noe går da.. :wink: :wink:Hvis jeg ikke har noe stort å komme med så har jeg en musikkamerat som er slappekonge...Han er nesten 30..han er jo helt konge på slapping..han har helt sikkert noe å komme med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.