Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Alfi27

Anbefalte innlegg

har kikka på den, men den koster nesten det samme som en ny Gibson Les Paul Junior brukt!

men kan noen bekrefte at en Tuscany Nashville kan funke til punk?

Sant det, men den er veldig forsegjort. Finnes mange som faktisk foretrekker den over en Gibson LP Studio.

Det er jo en som er veldig fornøyd med sin Tuscany. Etter min mening funker de fleste gitarer til det meste. Man må bare stille inn riktig på forsterker og gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, kanskje til og med straten min med ett lite pickup bytte :P

det kan jo funke med en humbucker i bridge..

men da må jeg bytte plekterbrett, og det kommer fort på 1500... og hvis jeg legger til en tusing så har jeg en Tuscany Nashville/Diablo Special :P

22 bånd er noe jeg føler at jeg har sterkt behov for..

jeg har sikkert sagt her i tråden at LP jr har 21 bånd noe som er feil, den har 22 bånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men den er veldig forsegjort. Finnes mange som faktisk foretrekker den over en Gibson LP Studio.

Det er jo en som er veldig fornøyd med sin Tuscany. Etter min mening funker de fleste gitarer til det meste. Man må bare stille inn riktig på forsterker og gitar.

hva sa du nå? :blink:

at det er mange som foretrekker Epi LPC fremfor en Gibbo LPS???

og hvordan er en Epi SGC i forhold til LPC?

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-90 liknende?? er det ikke P-90? :P

Det er en soapbar pickup, men det er nok ikke av samme kvalitet som en Gibson Les Paul Junior ...

Men du ... Har du lagd denne tråden og bare fotsatt med spørsmål for å provosere?

Syns dette er ganske morsomt, men det at du liksom ikke suger til deg infoen vi gir deg kan være litt irriterende ...

Nå sier jeg det for siste gang ...

Spar til den gitaren du VIRKELIG vil ha, ikke noe som likner eller noe noen andre sier er kjempe bra fordi "den bruker jeg og sånn" ...

Men hvis du absolutt skal ha en mening, da vil jeg for siste gang anbefale BFG. Det er fordi den er rå, har rå lyd og takket være P-90 i neck kan du faktisk spille litt mykere musikk også!!!!! OMG!! :o

Og da trenger du ikke spare så inmarri lenge hvis 5000 kr. er budjsettet ditt ;)

Just my two cents ... :)

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Skal finne ut litt selv..

Men hvis jeg sparer helt til jeg skal konfes, så får jeg(med ett lite overslag): 10 000 pluss konfpenger...

Du trenger da ikke vente til konf. hvis du skal kjøpe BFG eller Junior brukt, du har jo bursdag i slutten av sommeren, og du har et budsjett på ca. 5000.

Da får du vel i tilleg råd før det hvis du tar noen tak selv?

Jeg tjente nesten 4000 kr på en måned bare på småjobber, og så tjente jeg enda litt på å selge utstyr jeg ikke brukte.

For de pengene kjøpte jeg den gitaren som er min absolutte favoritt :)

+ noe jule-penger :lol:

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.