Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Alfi27

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den gitaren må en ha lange fingrer for å spille gode soloer i 15-22 frets, kanskje ta litt hensyn valg av hals mot fingrer og til hva man skal bruke gitaren til... Skal du øve og spille soloer er vel denne litt tung å ha med å gjøre?

Hvis man spiller punk trenger man ikke mer enn 14 bånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha EMG når du spiller punk? :) EMG er jo beregnet for metal

Gibson Les Paul Junior med P90 i bridge låter fett! Du får crispy lyd med P90 når du skrur volumet høyt opp på ampen din. Lykke til med gitarvalg :)

#Edit: har ikke lest alle postene så noen har sikkert allerede anbefalt denne gitaren :)

Endret av MacGyver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rett og slett gått for en brukt Epiphone Les Paul Custom hvis jeg var deg. Digg gitar med allsidig lyd hvis man ikke kun kjører på med tone og volum på max.

har kikka på den, men den koster nesten det samme som en ny Gibson Les Paul Junior brukt!

men kan noen bekrefte at en Tuscany Nashville kan funke til punk?

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til punk funker jo det meste.. :)

ja, kanskje til og med straten min med ett lite pickup bytte :P

det kan jo funke med en humbucker i bridge..

men da må jeg bytte plekterbrett, og det kommer fort på 1500... og hvis jeg legger til en tusing så har jeg en Tuscany Nashville/Diablo Special :P

22 bånd er noe jeg føler at jeg har sterkt behov for..

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gitaren må en ha lange fingrer for å spille gode soloer i 15-22 frets, kanskje ta litt hensyn valg av hals mot fingrer og til hva man skal bruke gitaren til... Skal du øve og spille soloer er vel denne litt tung å ha med å gjøre?

Noe av det teiteste jeg har hørt i dag. Hvis man er en habil gitarist burde ikke det være noe problem hvis man ikke har stubber som fingre.

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.