Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Alfi27

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, det var det jeg mente... men den er bedre for meg hvis den gir meg den lyden jeg vil ha..

Du ...

Har du noensinne prøvd EMG?

Hva slags lyd ser du etter? Gi gjerne eksempler med andre band ...

Jeg tror det finnes mange bedre alternativer til punk og sånn enn EMG ...

Og hvordan vet du at EMG er bedre for deg hvis du ikke har prøvd EMG? :huh:

Jeg syns du kan være litt vel fokusert på å skaffe deg EMG og overser hva vi anbefaler deg ... Jeg forstår faktisk at du vil ha EMG, jeg ville erstatte alle mine pickuper med EMG når jeg var på din alder, de virka som de perfekte råkk og rull pickupene som noen sinne hadde eksistert. Det er jeg glad for at jeg ikke gjorde fordi hvis jeg hadde bytta ut DiMarzio PAF Fred og PAF Joe så hadde jeg ikke hatt den digge litt vintage lyden jeg elsker til rock. Og trust me, "vintage" pickupper kan gi deg mer enn nok gain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ...

Har du noensinne prøvd EMG?

Hva slags lyd ser du etter? Gi gjerne eksempler med andre band ...

Jeg tror det finnes mange bedre alternativer til punk og sånn enn EMG ...

Og hvordan vet du at EMG er bedre for deg hvis du ikke har prøvd EMG? :huh:

Jeg syns du kan være litt vel fokusert på å skaffe deg EMG og overser hva vi anbefaler deg ... Jeg forstår faktisk at du vil ha EMG, jeg ville erstatte alle mine pickuper med EMG når jeg var på din alder, de virka som de perfekte råkk og rull pickupene som noen sinne hadde eksistert. Det er jeg glad for at jeg ikke gjorde fordi hvis jeg hadde bytta ut DiMarzio PAF Fred og PAF Joe så hadde jeg ikke hatt den digge litt vintage lyden jeg elsker til rock. Og trust me, "vintage" pickupper kan gi deg mer enn nok gain.

hmmm... har prata litt med tuff, og han sa at burstbuckers er noe jeg bør prøve ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd den gitaren som han greenday duden bruker på bildet ditt?(les paul jr) Den er perfekt til punk, pluss at den er billig.

nei, har ikke prøvd den... får snakke med 3rl3nd om han kan ta turen bort her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... har prata litt med tuff, og han sa at burstbuckers er noe jeg bør prøve ut...

Hvis du faktisk hadde faktisk sjekka på en av gitarene jeg anbefalte (BFG) så hadde du skjønt at den var sinnsykt bra til punk og mye annet ...

Du kan jo bare spørre Tuff om den er det ;)

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk hadde faktisk sjekka på en av gitarene jeg anbefalte (BFG) så hadde du skjønt at den var sinnsykt bra til punk og mye annet ...

Du kan jo bare spørre Tuff om den er det ;)

jeg sjekka den, jeg! men jeg sa at hvis jeg skal såpass høyt opp i pris, så ligger det en Gibbo SG Standard til 6400 jeg heller ville kjøpt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt EMG (81/85) jeg, og spillt punk med dem. Røsket dem dog ut av gitaren

Jag också :) .

Hvis du faktisk hadde faktisk sjekka på en av gitarene jeg anbefalte (BFG) så hadde du skjønt at den var sinnsykt bra til punk og mye annet ...

Du kan jo bare spørre Tuff om den er det

Det är bara att fråga, så ska jag svara :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.