Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Alfi27

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå vært å prøvd gitarer. prøvde Gibson Les Paul BFG Zakk Wylde, Gibson Les Paul Junior og Gibson Melody Maker Joan Jett. den jeg likte best var definitivt Melody Makeren! den hadde rå vrenglyd, og klar clean.

BFG ZW har EMG-pickups, men den "vanliga" BFG:n har burstbucker,precis som JJMM, + P90, så jag tror att den vanliga BFG:n hade passat bättre för dig än ZW-versionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har gode ører kan visstnok høre at ibenholt har en mørkere tone enn rosentre.

Ibenholt er vel egentlig brightere enn rosentre (?)

EDIT: Jeg finner ikke BFG på Gibson sine sider. Er de slutta å lage de? Jeg finner bare Zakken og Gary versjonene.

Endret av Ace Frehley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BFG ZW har EMG-pickups, men den "vanliga" BFG:n har burstbucker,precis som JJMM, + P90, så jag tror att den vanliga BFG:n hade passat bättre för dig än ZW-versionen.

sikkert, men likte formen, følelsen av JJMM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibenholt er vel egentlig brightere enn rosentre (?)

EDIT: Jeg finner ikke BFG på Gibson sine sider. Er de slutta å lage de? Jeg finner bare Zakken og Gary versjonene.

De lager ikke vanlig BFG lenger. Ganske synd, da er de vanskeligere å få tak på, pluss at de kan bli verdt mer på brukmarkedet ...

Men Gary versjonen er ganske sweet :P

ja! jeg har det på den jeg har nå og... det er veldig praktisk..

Ikke hvis man klarer å bruke volumkontrollen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.