Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jarle h. olsen syk video!!


Gitar

Anbefalte innlegg

Det er selvfølgelig helt sant. Finnes ikke noe som heter selvironi. Alle som legger ut noe synes selvfølgelig at akkurat den låta er selve kjernen av hva de står for. Det er jo den eneste årsaken til at noen legger ut noe. Å bevise for andre hvor gode de er. Å tro noe annet er jo helt på trynet... For det krever jo så utrolig mye å legge ut noe. Fem seks trykk med musetasten. Uff, så slitsomt.

Håper virkelig for din del at du ikke mener det du trykker inn. Stakkars liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg mener det at den soloen du hadde der var så dårlig at jeg skulle reist opp til trondheim og tråkket på gitaren din . Og det er ikke teknikken som sugde , men tonen din .. så hold kjeft og legg deg ned .. Jeg blir så jævli lei av deg .. baaaah ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig lavmål her inne nå.

Men over til video'en til Jarle :

Det er langt fra min greie, men jeg har stor respekt for det slike gitarister driver med = flott at noen orker å øve så mye..........., en kan til å med få litt ide'er selv.

Å diskutere hvem den beste gitaristen blir like banalt som å diskutere hvem som har den sterkeste pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh HERREGUD jeg er så lei av sånne "hvem er best"-diskusjoner!!!!! Kan ingen noensinne forstå at "best" er er forpult RELATIVT ORD???? Akkurat som "perfekt"... Det finnes forpult faens IKKE!!!! Er det virkelig så vanskelig å forstå? Grunnen til at folk hører på A1 og sier de er de beste vokalistene ER fordi folk ikke kan nok om musikk til å si noe annet, og i deres øyne er A1 BEST. Noen liker Vai, andre noen andre, men MÅ dere hver gang noen ymter noe i NÆRHETEN av at noen er flink i noe, så MÅ alle med en gang kaste seg over tastaturet og skrive det stikk motsatte PLUSS å kjefte vedkommende no grønnjævli!?! Fatter virkelig ikke folk at de må bruke energien sin til å spille fokkings GITAR i stedet for å kaste den i dass med å skrive slikt piss?? Faen i helvete også altså! faen....

Vai har hatt sine læremestre, og han inspirerer også andre, når han er død og begravet vil det bare være "idioter" som mener at han selv var bedre enn elevene sine. De kan jo alt han kan pluss mye mer!!! Klart de er bedre!! Men "Best" er det ingen som kan snakke om .... Det er høyst subjektivt. Jeg selv synes nå Jahn Teigen er SKIKKELIG kul!! Og ikke minst er han Norges beste vokalist, og hvor mye drit må ikke jeg ta for det? Ganske mye må jeg si..... Jeg synes Michael Jackson er dritfett! Jeg liker ikke taco!! Jeg må jo være sprøyte gal! (sprøyte-gal haha)

Nei ikke kast bort tida på å skrive innlegg alle blir sure av og får dem til å kaste bort tida på å skrive enda surere innlegg tilbake.... Det leder ikke noensteds hen... Eller jo kanskje til krig, og så kan man i krige i 10 år for SÅ å finne ut at det er helt fullstendig bortkasta i og med at man går i null......

Argh...

edit: glemte å få med at Jarle KICKET ASS!!! Jeg skulle seriøst ønske at jeg var så god, og dette er virkelig musikk i mine ører. Nydelige melodier... Helt klart sammenlignbart med alt som finnes. Hadde Jarle vært født for 500 år siden og hatt et OK grunnlag, er det helt klart at han nok hadde vært like stor som Grieg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri har jeg sett mer usiviliserte diskusjoner, aldri har jeg sett mer latterlige argumenter, aldri har jeg sett slik uvitenhet, som her på GitarNorge.

Skulle likt å sett flere her bruke argumentene sine på et større forum, skal vedde på at de hadde blitt latterligjort fra første stund. Det er noen sinnsykt dårlige greier man kommer med her, og svært få argumenter holder mål. Her er det snakk om personlige meninger, ikke fakta. Virker som om visse personer har vanskelig for å forstå dette. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ursa : går aldri i null i krig, bare i minus (eller pluss hvis du har en gigantisk hær med plan om å ta over Luxenburg)

(pluss det at du heller spiser Eldorado pizza eller brød enn taco vil jeg aldri forstå :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.