Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meet the Suhrs.(Og noen til!)


Debris

Anbefalte innlegg

Tusen takk Magnus!

Var ikke helt borte den samlinga di heller!!, har klådd litt på noen LACS Ibby`s og det er meget bra saker :)

Det är ball de där Tyler gitarrerna. Älskar verkligen deras halsar.

Surh är bra grejer, men inte alls på samma nivå, i mina ögon.

Ja, LACS är bra grejer, absolut.

Men det är mer det att få det som man vill ha det jag är ute efter.

Annars tycker jag att ett bra ex av en vanlig Prestige är bra nog.

Menar, hade gitarrerna funnits i vanligt sortiment hade jag inte brytt mig om LACS.

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är ball de där Tyler gitarrerna. Älskar verkligen deras halsar.

Surh är bra grejer, men inte alls på samma nivå, i mina ögon.

Ja, LACS är bra grejer, absolut.

Men det är mer det att få det som man vill ha det jag är ute efter.

Annars tycker jag att ett bra ex av en vanlig Prestige är bra nog.

Menar, hade gitarrerna funnits i vanligt sortiment hade jag inte brytt mig om LACS.

/Magnus

Suhr er absolutt på samme nivå som Tyler, byggekvalitet på Suhr gitarene er uovertruffen rett og slett.

Men jeg er enig i at det er noe spesiellt med Tyler; mye pga 59`halsen!

Jeg liker også Suhr sin Even C medium hals veldig godt.

Jeg visste ikke engang at Ibanez hadde sin LACS lenger, men er å huske at den ble lagt ned på tidlig 90tall eller noe!

Tror en jeg prøvde var laget av Mace Bailey som vel har laget noen av de Jem gitarene som Vai altid bruker.

Har selv hatt mye Ibanez, men bare vanlige saker som div Jem og RG550, stor variasjon på de, alt fra meget bra til heller tvilsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du fått din egen tråd, du trenger ikke bruke den til å spre onde ord om Ibanez. ;)

Neida, Ibanez er bra saker!

Men så mange gitarer de lager er det nødt til å bli en og annen "ulykke" innimellom..

Hadde fortsatt hatt noen av mine hadde jeg ikke vært en fundamental motstander av 24bånd og tynne halser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Takker alle sammen!

Har lyst til å gå ned på anntallet, men det er vanskelig å finne ut hvilke jeg kan klare å kvitte meg med.

Ikke lyst til å bli noen samler heller, men jeg bruker faktisk de fleste ganske jevnlig (Med unntak av Les Paul`en som jeg har mest som stueøks når jeg vil leke Sykes, Lifeson, Moore o.l :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.