Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meet the Suhrs.(Og noen til!)


Debris

Anbefalte innlegg

Helt enig!

ikke no problem med ny hals.

Min er foresten bare skimsa opp litt i halslomma, så det er ingen stor eller ireversibel mod akurat hehe.

GMW'n sjokkerte meg litt egentlig. Har en helt sinnsyk punch og tight bånn med higain.

Ikke vært borti noe lignende og jeg har hatt mange lignende gitarer både hardware og tre-messig.

Låter ikke spes bra clean selvsagt, så ingen allrounder akurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

VGS Radioactive TD1

MEGET bra gitar.

Det eneste jeg misliker er halsen, altfor tynn!

Er samme hals som EBMM Luke gitarene for de som kjenner dem, Denander er kompis av Lukather så den er kopiert eksakt fra den.

Fantastisk deilig med en gitar som ALDRI trenger å stemmes og låter rent over hele halsen.

073_zps795f5a74.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte utseendet på kroppen til hun dama der :wub: Merker du om evertunesystemet har innvirkning på lyden i noen spesiell grad? Kommer for meg at det vil være noe av det samme som en floyd...

Umulig å si siden jeg ikke har prøvd denne gitaren med noe annen stol.

Men den virker å være laget veldig bra og gitaren resonerer som bare det!

Mulig det er fantasien som spiller meg et puss men jeg lurer på om TT systemet sammen med Evertune hjelper på sustainen.. I og med

At alt låter så rent og at det ikke er toner som "crasher" i hverandre og skaper dissonans, virker som de rene intervallene gjør at lyden klinger ut mer.

Så en YouTube video hvor Denander påstår noe lignende og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det er noe i det.

Hadde de bare kunne laget den halsen tykkere, kjenner hånda mi er litt sliten etter å ha spilt en 4-5 timer.

På langt nær noen RG type hals, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evertune'n jobber jo i realtime og da.

Denander sier i en av videoene at det er lettere å bende i tune med systemet...

Uansett, TT er selvsagt hovedgreia når det gjelder sustain og at akorder er i tune over hele halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.