Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meet the Suhrs.(Og noen til!)


Debris

Anbefalte innlegg

Næsj, den har jo bare en knob. Jeg har lest at skikkelige gitarer har minst fire knobber. (Se, der fikk jeg brukt det fine ordet to ganger.) Men jeg må jo si jeg lurer på hva du skal ha for den.

Aner ikke.

Får se når det nærmer seg jul og jeg desperat trenger penger til å kjøpe gaver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Ja du tar deg tia, dessa fra dala er jo itte akkurat raske :P....

Vi er vældi bedagelige ta øss ;)

Er bare at disse bildene er tatt utenfor øvingslokalet (synes utebilder ser kulere ut) og det er sjeldent at noen av de andre gitarene blir med på

øving, men må prøve å få tatt noen snart ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt til bilde av min Les paul, ikke det mest spennende i verden men fin er`n da!

Låter veldig bra etter at jeg fikk satt inn et par Suhr Doug Aldrich humbuckere i den.

Nå mangler jeg bare å bytte ut de kjipe potmetrene som Gibson bruker med noe skikkelige greier så er jeg i mål med den tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Tylern som er alfahannen i flokken eller?

Hvorfor har du ingen Suhr moderns?

Har brukt Tyler`n på de fleste spillinger i det siste, men digger The Suhrs og så det er nok ca uavgjort.

Liker ikke gitarer med 24bånd, går utover neckpickuplyden synes jeg men tester gjerne en ved annledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene Suhr`n er en Classic faktisk :)

Har A/B testa noen like modeller med 24 og 22 bånd og det er en merkbar forskjell.

Men nå har det seg sånn at John Suhr lager og designer gitarer bedre enn de aller fleste andre så jeg tror nok at du får en knallbra gitar uansett og at neckpickupen i den låter bra :)

Jeg trenger egentlig ikke 24bånd heller, derfor har jeg ikke prøvd å fått testa en enda.

Skal du ha Aldrich i den forresten?

Knallbra pickuper, veldig klare og avslører fort unøyaktighet i spillinga!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få prøve min Suhr Modern GG sig. hvis du er i Bergensstrøkene en gang Debris, det bør vel være en av de mest påkostede moderns. Er forøvrig enig ang. 24 vs. 22 bånd, derfor jeg har komplettert med en Tyler SE for å få en bra strat SC lyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.