Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meet the Suhrs.(Og noen til!)


Debris

Anbefalte innlegg

EMG festet rett i kroppen (uten pickupring) med passende routing er noe av det peneste jeg vet om når det gjelder pickups, ser så "på plass" ut.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker lyden selv, men forstår godt at mange bruker dem.

edit: Hadde ikke sagt nei til en Suhr jeg heller, og dine var pene!

Dessverre kan jeg ikke ta meg råd til slike fine gitarer sånn som jeg behandler dem. =/

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lekre bilder. Utrolig stas med gitarbilder som ikker er tatt med gitaren liggende på senga. Flotte omgivelser. Kanskje jeg skal ta med mine egne ut i solskinnet foran låven en tur i dag :)

Når det kommer til gitarer så har åpenbart du og jeg forskjellig syn på hva som fungerer. Gitarene dine ble litt for mye strat, møbel, EMG og Floyd Rose for min smak, som foretrekker Tele og LP med fast bro og passive mic'er, men at du er fornøyd er det åpenbart ingen tvil om, og det er jo tross alt det som har noe å si :)

Tviler heller ikke på at Suhr lager fantastiske instrumenter, og skulle selv veldig gjerne hatt en Classic T gitar og/eller en Classic J bass en gang!

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder. Utrolig stas med gitarbilder som ikker er tatt med gitaren liggende på senga. Flotte omgivelser. Kanskje jeg skal ta med mine egne ut i solskinnet foran låven en tur i dag :)

Når det kommer til gitarer så har åpenbart du og jeg forskjellig syn på hva som fungerer. Gitarene dine ble litt for mye strat, møbel, EMG og Floyd Rose for min smak, som foretrekker Tele og LP med fast bro og passive mic'er, men at du er fornøyd er det åpenbart ingen tvil om, og det er jo tross alt det som har noe å si :)

Tviler heller ikke på at Suhr lager fantastiske instrumenter, og skulle selv veldig gjerne hatt en Classic T gitar og/eller en Classic J bass en gang!

Takker!

Har hatt 2 les Pauls og 4-5 teler, men er og blir en strat med Floyd fyr.

Oppvokst med det :)

Den eneste gitaren jeg har som ikke er strat nå er en EBMM Axis!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Har hatt 2 les Pauls og 4-5 teler, men er og blir en strat med Floyd fyr.

Oppvokst med det :)

Den eneste gitaren jeg har som ikke er strat nå er en EBMM Axis!

Fått med meg at du har hatt schecter japan drop top, åssen er kvaliteten på disse? Prisen på dem er jo ikke direkte avskrekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med meg at du har hatt schecter japan drop top, åssen er kvaliteten på disse? Prisen på dem er jo ikke direkte avskrekkende...

Disse har jeg også lurt på. Din så skikkelig pen ut med EMGer også.

Den var absolutt god, men jeg gjorde litt med den og.

Husk at det er endel variasjoner på disse, ikke alle kommer med ordentlig Floyd f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.