Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meet the Suhrs.(Og noen til!)


Debris

Anbefalte innlegg

Niks. Blir SSH+ og SSV.. Var redd for at aldrich skulle bli for hot for meg.

Er aldrichene like klare og fine når du ruller ned volum?

Er veldig lite forskjell på SSH+ og Aldrich i output, har hatt begge samtidig.

Aldrich`n er bittelitt feitere men den cleaner opp nydelig og er faktisk den Suhr Humbuckeren som splitter best(ganske rart ettersom det er den hotteste Suhr lager!)

Du kan få prøve min Suhr Modern GG sig. hvis du er i Bergensstrøkene en gang Debris, det bør vel være en av de mest påkostede moderns. Er forøvrig enig ang. 24 vs. 22 bånd, derfor jeg har komplettert med en Tyler SE for å få en bra strat SC lyd. :)

Cool!

Jeg er den eneste i bandet som ikke har spilt i Bergen så det hadde vært fint med en tur dit engang.

Prata med Sahg folka om spillesteder der men husker ikke hvilke som ble annbefalt, noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Trodde aldrichen var ganske merkbart hottere.. Jeg er uansett ikke redd for å bytte mikker på den om jeg ikke liker SSH+.

Du liker aldrichene mye bedre enn SSH+ ja?

Jo da.. men liker begge. -Er så liten forskjell at det ikke er noen big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool!

Jeg er den eneste i bandet som ikke har spilt i Bergen så det hadde vært fint med en tur dit engang.

Prata med Sahg folka om spillesteder der men husker ikke hvilke som ble annbefalt, noen tips?

Har dessverre ikke noen god greie på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lagt til etpar gitarer til.

En Stakset strat som er helt fantastisk som jeg har eid siden 94`

Prøvde tilogmed å få lagd en til maken, men den ble ikke like bra!

Godin Multiac acs nylonstrenger, dette er den andre acs`n jeg har hatt -Veldig morsomme gitarer som også har Roland synth utg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere gitarer enn de som er postet vettu, så jeg har litt mer erfaring med FL enn bare den :)

Men det er vanskelig å si da jeg ikke har prøvd dem i samme gitaren...(har de i såpass forskjellige tresorter som or og mahogni!)

Er det noe jeg har lært opp gjennom er det at samme pickup kan låte veldig forskjellig i ulike gitarer :)

Men jeg liker begge i de gitarene de står i nå, står litt om forskjellene både på Suhr sine sider.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

La til en gitar til, en Babicz Identity Jumbo.

Dette er en av de fineste akustiske gitarene jeg har hatt selv om det er langt fra den dyreste.

Den fikk akurat en håndlaget oversaddel i bein av Øystein Husemoen(Husemoens Gitarmakeri) og det gjorde virkelig noe med klangen i den.

Foretrekker faktisk denne foran en Taylor 614 som jeg solgte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.