Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Å hoisann, kjekt med so gode tilbakemeldingar på gitaren! Må sei meg veldig fornøgd ja, og eg vil rette ein kjempestor takk til alle som har bidrege med gode tips og råd gjennom denne tråden, då spesielt CastorFiber, Greener og Finger, som har svart meg godt på utruleg mange dumme spørsmål. Resultatet hadde ikkje blitt så bra utan all hjelpa eg har fått!

Skal få teke noken skikkelege bilete av gitaren, og etter kvart kan det hende eg skal få ordna eit lydklipp. Men fyrst må pick-up`s koblast til, skal sjå om eg får tid ein av dei nærmaste dagane.

Når det gjeld specs, så er det ikkje så mykje å seie om det. Halsen er ein lønnehals i fra Mighty Mite, kroppen er av ei Ikea-benkeplate i eik, gfs-stemmeskruar, bastard bridge kjøpt på ebay, kontrollplata likeeins, med ferdig montert elektronikk, og pick ups er i fra GFS, Lil`puncher hot lead. That`s it, ikkje eksklusive greier, men heilt ok, syns eg. Det einaste eg ikkje er heilt fortruleg med er bridgen, denne virkar litt spinkel og jalla, så om gitaren blir knallgod og i bruksstand skal eg bruke litt pengar på ein skikkeleg telebridge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...sit og kleiar meg i haudet her...i går gjorde eg eit forsøk på å koble til pick-ups, men det var tydeleg vis mislukka. Då eg kobla til forsterkar (i dette tilfellet ein vox ampplug med headsett sidan forsterkaren min står i øvingslokalet...) var det stilt som i grava når eg "tappa" på mikkane med ein finger...merkeleg, eg er 100 % sikker på at eg har kobla rett! No skal det seiast at eg ikkje er spesielt flink til å lodde, men der skal då vere lyd sjøl om ei lodding eller to ikkje er perfekte? Fekk eit tips om å lodde laus +-ledninga og sete denne direkte på senter av jack`en for å evt luke vekk ein defekt switch, men nei, ingen forskjell... Fortvilande greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multimeter.. Å måle hva som er hva er litt essensielt for å finne feilkilder på slikt.

Eventuelt kan du jo ta noen bilder av det du har gjort - men da må du prøve å finne macro funksjonen på kameraet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multimeter.. Å måle hva som er hva er litt essensielt for å finne feilkilder på slikt.

Eventuelt kan du jo ta noen bilder av det du har gjort - men da må du prøve å finne macro funksjonen på kameraet ditt.

Hadde vore fint med ei oppskrift på feilsøking, kvar byrjar eg, og kva skal eg leite etter? Feilsøking i elektronikk er ikkje mi sterkaste side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det jeg pleier å gjøre er å måle at det er kontakt mellom de punktene det skal være kontakt mellom rett og slett, punkt for punkt.

Et godt utgangspunkt er å vite hvilken motstandsverdi hver av pickupene har. Altså hvor mange Kohm spolen måler. På den måten kan du måle etter at omskifteren virker som den skal ved å måle motstandsverdien på output jack'en. Dessuten konstanterer du at pickupene faktisk virker før du monterer de.

Der du er nå, kan det jo være en god start å løsne en av ledningene til hver pickup slik at du kan måle om pickupene faktisk virker. De fleste pickuper til gitar måler i området 4-14 Kohm

Hvilket koblings skjema brukte du da du koblet sammen tingene ? Jeg vet du kjøpte en eller annen slags ferdig koblet tele plate, men hvordan koblet du til pickupene helt eksakt ?

Har du papiret fra GFS med fargekodene ? (jeg regner med at din pickuper har flere enn 2 ledninger da de er av rails type)

Når du skal tappe på pickupene for å prøve om de virker er det forøvrig greiest å bruke et skrujern, da metall vil få pickupene til å "klikke" skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det jeg pleier å gjøre er å måle at det er kontakt mellom de punktene det skal være kontakt mellom rett og slett, punkt for punkt.

Et godt utgangspunkt er å vite hvilken motstandsverdi hver av pickupene har. Altså hvor mange Kohm spolen måler. På den måten kan du måle etter at omskifteren virker som den skal ved å måle motstandsverdien på output jack'en. Dessuten konstanterer du at pickupene faktisk virker før du monterer de.

Der du er nå, kan det jo være en god start å løsne en av ledningene til hver pickup slik at du kan måle om pickupene faktisk virker. De fleste pickuper til gitar måler i området 4-14 Kohm

Hvilket koblings skjema brukte du da du koblet sammen tingene ? Jeg vet du kjøpte en eller annen slags ferdig koblet tele plate, men hvordan koblet du til pickupene helt eksakt ?

Har du papiret fra GFS med fargekodene ? (jeg regner med at din pickuper har flere enn 2 ledninger da de er av rails type)

Når du skal tappe på pickupene for å prøve om de virker er det forøvrig greiest å bruke et skrujern, da metall vil få pickupene til å "klikke" skikkelig

No har eg lodda opp igjen det eg gjorde i går. Men før eg lodda, sjekka eg motstanden i kvar av pick up`ane. Målte 13,4 kohm over bridge, og knappe 6 kohm over neck. Dette konstaterer vel at pu`s er ok...? Deretter lodda eg på følgande måte: Grøn (hot) til switch (fremste punktet til neck og bakerste til bridge, dette stemmer etter teikninga som fulgte med kontrollplata...), raud og kvit er kobla saman og isolert vekk, mens svart og "blank" ledning blei lodda til baksida av volumpot. Disse railsa har altså 5 ledarar. (Dette stemmer etter teikninga som høyrer til pick up`ane)

Etter at eg hadde lodda, målte eg motstand mellom switch og senter på jack-inngangen, og då viste multimeteret eksakt same verdi som då eg målte pu`s adskilt. Syns sjølv dette høyrest riktig ut, kva seier ekspertane?

Er på jobben no, så eg har ikkje tilgong til forsterkar før i morgon ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du måler den riktige pickup resistansen pÃ¥ jack utgangen nÃ¥r du setter omskifteren til riktig pickup sÃ¥ virker kretsen beviselig slik den skal rett og slett..

Altså når du setter bryteren i :

Posisjon 1 - Bridge : ca 13.4 Kohm

Posisjon 2 - Bridge + Neck : ca 4.1 Kohm

Posisjon 3 - Neck : ca 6 Kohm

Måler du dette så virker altså kretsen slik den skal. Da skal det mye til for at du ikke skal få noen lyd ut gjennom forsterkeren :) Du kan oppleve å få masse sus og lite lyd, men da bytter du om ledningene på jack utgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du måler den riktige pickup resistansen pÃ¥ jack utgangen nÃ¥r du setter omskifteren til riktig pickup sÃ¥ virker kretsen beviselig slik den skal rett og slett..

Altså når du setter bryteren i :

Posisjon 1 - Bridge : ca 13.4 Kohm

Posisjon 2 - Bridge + Neck : ca 4.1 Kohm

Posisjon 3 - Neck : ca 6 Kohm

Måler du dette så virker altså kretsen slik den skal. Da skal det mye til for at du ikke skal få noen lyd ut gjennom forsterkeren :) Du kan oppleve å få masse sus og lite lyd, men da bytter du om ledningene på jack utgangen.

Hmmm, har ein følelse av at eg drog for kjappe konklusjonar i går då eg fastslo at greiene ikkje funka, eg gjorde nemlig ingen forskjel no når eg lodda oppatt. Jaja, ein lærer noko nytt kvar dag. Og dette prosjektet har jammen lært meg utruleg mykje om elektrisk gitar! Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måler du en pickup, vil du få ett av tre svar.

Får du 0 Ohm, er noe kortsluttet.

Får du et utslag på omtrent det pickupen skal gi av verdi, er alt i orden. Forutsetter at du måler før potmeter, eller at det står på 100%.

Får du ikke utslag i det hele tatt, er det ikke kontakt gjennom kretsen, og det er en defekt pickup, brudd i en kabel eller en annen feil som som gjør at det ikke er kontakt.

Verre enn det er ikke denne feilsøkingen. Skal man lodde inne i en gitar, er et multimeter gull verdt. Nå til dags koster det jo nesten ikke penger for et, heller. De de har på Biltema er helt greie. Det samme gjelder sikkert de fleste andre butikker, også, men unngå de aller billigste. Du bør spandere et par hundrelapper for å få noe du kan stole sånn nogenlunde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikkje vere enkelt...no har eg komt heim frå jobb, og gleda meg til Ã¥ konstatere at der er lyd i telen...men nei...ikkje reakjson nÃ¥r eg kakkar pÃ¥ mikkane med eit skrujarn. SO eg trur det er den sa#%&? kontrollplata som er juks og bedrag. Korleis kan eg sjekke det?

Nokon som har lyst på ein tele i posten, for så å sende den tilbake ferdig kobla??? :blush:^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikkje vere enkelt...no har eg komt heim frå jobb, og gleda meg til Ã¥ konstatere at der er lyd i telen...men nei...ikkje reakjson nÃ¥r eg kakkar pÃ¥ mikkane med eit skrujarn. SO eg trur det er den sa#%&? kontrollplata som er juks og bedrag. Korleis kan eg sjekke det?

Nokon som har lyst på ein tele i posten, for så å sende den tilbake ferdig kobla??? :blush:^_^

For en finish! Utrolig flott gitar, eneste jeg kan pirke på er at pickupene ikke ser riktige tele ut! :P

Du har sjekket at kabelen mellom forsterker og gitar og at forsterkeren er ok?

Hvis du har motstand som skal tilsvare pickupverdien mellom hot og jord når du måler på outputen skal gitaren være ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.