Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahh låt kult dette! Er det noe La Grange jeg hører? Det er garantert liv i telen! Dette er jo rÃ¥kult! NÃ¥ mangler bare noen stemningsbilder av tele'en! ^_^

Njaaa, muleg det er der eg har plukka opp det riffet ^_^

Eg må seie meg veldig fornøgd med resultatet, både lydmessig og utsjånadsmessig. Eg hadde aldri trudd det skulle bli so pass bra til slutt, ærleg tala. For meg virkar det som om både tone og sustain i gitaren er heilt super, men kva trente øyre meinar om den saken er noko anna.

Det blei nevnt at eg kunne få prøblemer med støy pga av "vintage" skjerming på ledningane i kontrollkretsen, og at eg kanskje burde legge skjerming i utfresingane. Eg tok sjangsen på at dette ikkje skulle verte tilfellet, og det høyrest ut som det gjekk bra! Støyen på opptaket stammar i frå litt for mykje gain på amplugen :blush:

Har prøvd å ta noken betre bilete, men sjølv om eg brukte eit skikkeleg kamera, blei dei ikkje spesielt bra. Elendige fotograf-eigenskapar i alle fall....

365596.jpeg

365597.jpeg

På ein måte litt vemodigt at det heile er over, men har ein følelse av at det ikkje blir lenge før neste prosjekt er i gong :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Chuck. Dette ble en flott gitar. Og takk for at du delte det med oss. Det har vært utrolig gøy og følge med på dette prosjektet ditt.

Vær stolt av det du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Chuck. Dette ble en flott gitar. Og takk for at du delte det med oss. Det har vært utrolig gøy og følge med på dette prosjektet ditt.

Vær stolt av det du har gjort.

Og dine resultater, sammen med nytt kjøkken som har gitt meg benkeplaterester har gitt meg lyst til å prøve å lage strat av IKEA eik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dine resultater, sammen med nytt kjøkken som har gitt meg benkeplaterester har gitt meg lyst til Ã¥ prøve Ã¥ lage strat av IKEA eik.

Kjør på, du vil bli overaska over tonen i Ikea-plata! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble veldig bra, altså! Og nesten helt uten hjelp! Flink har du vært.

Dette låter absolutt "Fendersk" i mine ører, ikke noe problem med det. Men lydklippene sier meg ikke at det er en Tele. Uansett, den låter fint, og på det du spiller kan jeg ikke høre noe mangel på sustain.

Vibrerer den når du når du spiller på den, eller er kroppen litt død, når du sammenligner med for eksempel Straten din? Jeg må innrømme at jeg klør i fingrene etter å prøve denne gitaren.

Løsningen er vel å pusse opp kjøkkenet, og lage en selv. Det blir en dyr partsocaster- drøyt 200 000.- inkl. kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble veldig bra, altså! Og nesten helt uten hjelp! Flink har du vært.

Dette låter absolutt "Fendersk" i mine ører, ikke noe problem med det. Men lydklippene sier meg ikke at det er en Tele. Uansett, den låter fint, og på det du spiller kan jeg ikke høre noe mangel på sustain.

Vibrerer den når du når du spiller på den, eller er kroppen litt død, når du sammenligner med for eksempel Straten din? Jeg må innrømme at jeg klør i fingrene etter å prøve denne gitaren.

Løsningen er vel å pusse opp kjøkkenet, og lage en selv. Det blir en dyr partsocaster- drøyt 200 000.- inkl. kjøkken.

Ja nesten uten hjelp! HAHAHA :blush:

No skal det seiast at eg gløymte å bruke switchen for å gi eksempel av pu`s kvar for seg, men eg hadde vel eigentleg ikkje forventa skikkeleg genuin tele-lyd, då eg ikkje benytta meg av coil-split...du hadde vel det på din? Kanskje det hadde vore ein idè å modifisere gitaren med denne funkjsonen etter kvart...

Sant å seie so kjenner eg ikkje veldig stor forskjell i frå Telen til band-kompisen min, sett bort i frå at min er gaaanske tung. Kan ikkje seie at den er død i kroppen, og eg kan ikkje oppfatte nokon vibrasjonar.

Om du er i nærheita av ikea, så kostar det berre 645 for ei eikeplate på 120x60 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har no bestemt meg for å overlate innjustering av gitaren til nokon som virkeleg kan det, slik at gitaren blir sÃ¥ bra at den kan brukast til noko anna enn veggpryd. Er det nokon her som har skikkeleg peiling som kan ta pÃ¥ seg jobben? (sayyy...greener? Castor???) :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare en glad amatør, og føler meg i og for seg ikke korpulent til å påta meg oppgaven som problemløser på andres gitarer, til tross for at jeg veldig gjerne skulle prøvespilt den.

Det jeg forsøker å si noe om, er at jeg er føler meg litt overvurdert i forhold til kunnskaper. noen "gitardoktor" er jeg slettes ikke.

Hvis jeg skal se på den, så blir det i det minste på en sånn "No cure, no pay"- basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare en glad amatør, og føler meg i og for seg ikke korpulent til å påta meg oppgaven som problemløser på andres gitarer, til tross for at jeg veldig gjerne skulle prøvespilt den.

Det jeg forsøker å si noe om, er at jeg er føler meg litt overvurdert i forhold til kunnskaper. noen "gitardoktor" er jeg slettes ikke.

Hvis jeg skal se på den, så blir det i det minste på en sånn "No cure, no pay"- basis.

Gitardoktor eller ei, eg er i alle fall 250 % sikker på at du er uendeleg mange gongar meir kapabel enn meg til å få sett den opp skikkeleg. Etter det eg kan sjå so er det kun finjustering av truss-rod og intonering, samt muligens filing av nut`en (trur den er i trongaste laget på dei tynnaste strengane) som skal til for å få gitaren i bruksstand. Det vil koste meg noken få hundrelappar å få sendt den fram og tilbake, og det er det verdt. Vi kan no sjå det ann om det dukkar opp nokon andre som vil ta det på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg la tele`n på badevekta i dag, den stoppa pÃ¥ 4,1 kg... Kan nokon av dei som har ein skikkeleg tele fortelje meg kva ein slik veg?

Litt nytt har eg også i dag. Har vore i kontakt med gitarist.no, dei har også gitarverksted, og vil ta på seg å få justert gitaren skikkeleg. Så no er gitaren pakka godt ned i ei gammal epiphone-kasse og klar for å bli sendt i posten i morgon. Er utruleg spent på om dei kan få ein skikkeleg gitar ut av benkeplata mi!

Gitaren har forresten blitt meir og meir spelbar etter at eg strenga den opp og byrja å spele på den, det virkar som om alt har sett seg litt på ein måte. Den virkar mykje reinare i banda, og den held betre på stemminga. Ein gledeleg observasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allereie begynt å stusse i eit nytt gitarprosjekt, denne gongen skal eg prøve meg på ein strat-type. Hadde eigentleg tenkt å bruke same treverk som i telen, men sidan eg har ein kompis som har snekkarverksted og dermed er i besittelse av forskjellig treverk, tenkte eg å velge eit meir eigna treverk denne gongen. Sjølv har eg ite greie på dette, så eg spør forumet: Kva slags vanlege norske tretypar eignar seg til gitarbygging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk telefon i frå gitarverkstaden i går, og ærleg tala so forventa eg at dei skulle ligge på golvet å vri seg i krampelatter av benkeplata mi. Men faktisk så kunne dei fortelle at gitaren er heilt ok! Det som naturleg vis er negativt er at eg har bomma litt på fresinga i halslomma, slik at halsen må shimsast for å få rett vinkel. Dette fører då igjen til at stolane må stillast jækla høgt. Men, ingen problem å få gitaren i bruksstand, det var berre litt intonering og filing av nut som skulle til. Truss-rod`en hadde eg utruleg nok klart å justere pefekt sjølv :blink:

Strengeklirr var ikkje råd å få vekk uten større inngrep: banda er nemleg ulik høgde på, og må slipast ned. Hadde eg lagt litt pengar i ein skikkeleg hals hadde eg sluppe det. Så dei anbefalte å kjøpe enn ny hals, då det vil vere like dyrt å få slipt banda. Så det kan hende eg skal spandere på meg, får sjå korleis det let når eg får den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag kom postdama på døra med gitaren min, og gleda var stor då eg plukka den opp og byrja spele: Den let perfekt! Strengeklirr er 99% borte, den er perfekt intonert og den er som ein draum å spele på!

Skal sjå om eg ikkje kan få ordna eit skikkeleg lydklipp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.