Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

Den halsen som du har/hadde først- hvor ble den kjøpt? Den med høydeforskjell på båndene?

Det blei ikkje skifta hals, så den står nok på enda. Anyways, det er ein Mighty Mite-hals, kjøpt på eBay...trur sjappa heiter Ant Hill Guitars, eller noko i den dur. Kvifor lurer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har hørt så mye rart om Mighty Mite i det siste, at jeg synes det er rart at de er certifisert for Fender logo. Skjønner det bare rett og slett ikke. Men det sier kanskje mer om Fender :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt så mye rart om Mighty Mite i det siste, at jeg synes det er rart at de er certifisert for Fender logo. Skjønner det bare rett og slett ikke. Men det sier kanskje mer om Fender :angry2:

Ein kan vel ikkje forvente all verda i den prisklassa... Min enda vel på ca 800,- totalt, trur nesten halvparten var frakt, fortolling osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem eit nytt lydklipp av gitaren etter at den har fått litt pleie hos gitarist.no. Venligst ignorer ferdighetene mine, som ikkje er noko å skryte av! Opptaket er gjort direkte i iPhone, så kvaliteten kunne vore betre (hakkinga trur eg kjem av mangel på minne i iphonen). Sjølv vart eg blown away når eg plugga gitaren i ampen, det har eg ikkje testa før i dag. Den let som eit råskinn, og eg har bestemt meg for at det må ein hot-rail i strat`en min fortare enn svint!

Har spelt inn i følgjande rekkefølge: Først clean, midtposisjon-neck-bridge, så vreng i samme rekkefølgje. På slutten er det berre vas, vart nok litt carried away :)

Håpar linken funkar!!

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m...630035&q=hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låt tøft detta Chuck. Har sagt det før, og sier det igjen. Det må være morsomt å være flink. Ikke noe i veien med ferdighetene, hørt i mine ører vel og merke. Hva slags amp spiller du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låt tøft detta Chuck. Har sagt det før, og sier det igjen. Det må være morsomt å være flink. Ikke noe i veien med ferdighetene, hørt i mine ører vel og merke. Hva slags amp spiller du på?

Hehe, takk for det. Eg spelar på ein Fender Performer 100 W combo. Eit monster av ein amp eg fekk tak i for ein slikk og ingenting. ^_^ Kun Fender som gjeld no vettø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare må bygge en Strat i samme look også, så du får et "matched pair". Definitivt. Den låter jo knall!

Det at bånd må justeres på halser "i løs vekt", er nok helt normalt. Jeg har i hvert fall aldri sluppet unna. Det betyr ikke at bgekvalitet er dårlig, men det avhenger selvsagt litt av hvor mye det må slipes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare må bygge en Strat i samme look også, så du får et "matched pair". Definitivt. Den låter jo knall!

Hehe, har planar om å bygge ein strat til vinteren, men om det blir i same looken er eg usikker på...har lyst å prøve ein annan tresort, men er usikker på kva slags. Lurer litt på om eg skal bruke halsen på den gaaaamle epi`en min til eit nytt prosjekt, etter at eg modifiserte headstocken og sette på eit vintage truss-rod cover syns eg at den blei rimelig tøff... Men usikker på kor bra den passar til ein strat-type gitar med si explorer-form... Trur eg skal gå for ein hard-tail strat, trur det blir for hi-tech med tremolo og greier :blink: Vi får sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Då eg rydda inboxa på mailen min kom eg over ein mail i frå gitarist.no der Mr.Foldal oppsummerar litt. Det einaste han har gjort er faktisk å senke strengane i nutten. Intonering var ikkje muleg å få til, pga for lang mensur. Eg har altså bomma litt på plasseringa av stolen. Den bør i følge Mr.F flyttast 6-7 mm mot plekterbrettet, men også 2-3 mm ned mot elektronikken (tjukkaste E er for langt oppe mot kanten på halsen mens tynnaste E er tilsvarande for langt i frå nederste kanten på halsen). So, det blei ikkje heilt vellukka alikevel dette her. Kunne alltids ha prøvd å flytta på stolen, men det inneber utviding av utfresing for bridge pu- noko eg rett og slett ikkje gidd å begynne på. Får vel heller ikkje dekt utfresinga med stolen om eg flyttar den 2-3 mm ned heller, så eg trur det er best om det får vere slik det er. So får eg vere litt meir nøyaktig på neste prosjekt :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er nok dessverre slik at djevelen ligger i detaljene.. Du kan rette opp mensurfeilen ved å fjerne tre fra halsen minus gripebrettet, 6-7 mm går helt fint. Jeg har akkurat gjort det med Glorocasteren, da jeg hadde en hals om ikke hadde standard "fendermål". Sideveis kan du vel også få til, ved å frese ut på den ene siden, og lime på en tilpasset flis på den andre. Hadde heller gjort det enn å begynne å flytte stolen. Det å måle opp nøye med fiskesene/gammelstreng- teknikken, samt å sjekke skala er alfa og omega.

Det andre alternativet er jo å handle en kropp, flytte delene du har over på den, og så har du en hel Delecaster. Vil du ha billig veggpynt, kan du jo handle en skrot- hals, skrotpickups og henge det på veggen. Jeg har en hals du kan bruke.. :)

Uansett har det vært morsomt å følge prosjektet. Jeg synes gitaren ble riktig så fin, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan gitaren er fullt spelbar og let kanonbra, kjem eg ikkje til å gjere noko meir med den. At den ikkje kan intonerast høyrest ikkje, og det at E-strengane ligg litt feil på halsen er heller ikkje noko som skapar problemer. Trudde eg var nøyaktig med plasseringa av stolen, brukte fiskesene-trikset, men ein lærer av sine feil. Gledar meg til neste prosjekt, føler at eg set inne med ein del kunnskap no etter tele-prosjektet, og eg trur at neste gong kjem ting til å gå ein smule glattare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.