Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

Ehhh.... Mangler slutten jeg. Føler jeg har lest hele boka, sÃ¥ har noen rivi ut de 2 siste sidene. Vil ha bilder og lyd jeg Chuck. Dette var jo sÃ¥ gøy og følge med pÃ¥. Vi mÃ¥ fÃ¥ en verdig avslutning pÃ¥ denne historien. Ja jeg vet at kjellerstua skulle pusses opp, men det er jo nesten en mnd. siden. Ferdig nÃ¥!!

Til og med min Epiphone LP spillende sønn (tok dun) ønsker bilder og lyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ajaj, det er jo ei skam heile greia... Har faktisk ikkje ofra gitarprosjektet ein tanke sidan før jul, har ganske enkelt ikkje hatt tid! Hadde det no berre vore å PUSSE opp kjellaren då, men neida, den er heilt tom, så alt må gjerast i frå grunnen! Men fortvil ikkje frendar, eit par dagar til no så er eg ferdig for denne gang, og då skal tele`n få MYKJE oppmerksomheit framover! Må berre få rydda verkstedet først, der ser det ut som Hiroshima etter all snekringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bjørk et egnet treverk til Ã¥ lage gitar med? Jeg fant noen skikkelig feite grove bjørkeplanker i garasjen som har tørket i snart 30 Ã¥r nÃ¥ :P Tenker Ã¥ lage meg delecaster

Bjørk er brukt ved enkelte spesielle anledninger. Den bjørka vi har er ikke av den beste da den er litt seintvoksende og blir litt "tett" og hard i veden. Noe av det beste materialet vi kan finne er Norsk svartor.

Men her kommer et bilde av en bjørkegitar, samt en link til hvordan den ble produsert. Ganske atrige greier.

post-5519-1234391010_thumb.jpg

http://www.strandguitars.com/byggepros/03_fjo.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det er pÃ¥ høg tid eg kjem med noko konstruktivt igjen, men kan desverre ikkje skryte pÃ¥ meg sÃ¥ mykje nytt. Det einaste som kanskje kan vere interessant er at eg i dag har handla pick-ups til telen. Kom over eit sett i frÃ¥ GFS her pÃ¥ forumet, faktisk akkurat dei eg hadde tenkt Ã¥ gÃ¥ for (etter anbefalingar i frÃ¥ "mentor" CastorFiber ;) ). SÃ¥ dÃ¥ er faktisk alt av delar innkjøpt, og det er berre opp til meg sjølv kor lang tid dette skal ta. Har eit hÃ¥p om Ã¥ kome i gang igjen i løpet av kort tid, mÃ¥ berre fÃ¥ lista ferdig kjellargangen og rydda snekkarverkstaden først, sÃ¥ tenkjer eg at det skal brukast en del tid pÃ¥ eikefjøla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og vi er i gong igjen! Fekk endeleg ånda igjen etter Ã¥ ha fÃ¥tt rydda opp i verkstaden :)

No er faktisk alt grovarbeid ferdig, siste biten av routing og boring av kabelhol og jack-hol gjekk som ein draum, og eg har fått montert alle delane, minus neck-pu (her var holet i plekterbrettet ørlite grann for lite, så eg må finne på noke lurt, kom gjerne med gode råd!!!)

356270.jpeg

Ser ikkje så verst ut dette her!!

356271.jpeg

356272.jpeg

Tok ein spansk ein på inputen, fordi dette var den enklaste måten å gjere det på, og fordi eg synst det rett og slett ser tøft ut... :D

No kan eg endeleg byrje på finpussing og oljing, og om ikkje så altfor lenge spelar eg på heimelaga tele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "trange" pickuphull bruker en en Dremel og en liten sandpapirtrommel. Er man tålmodig og kjører litt forsiktig, blir det bra.

Synes ikke "juksen" med jackpluggen gjør noe. Mer servicevennlig hvis det skulle skje noe er det også. Egentlig er originalfestet på Telecastere noe skikkelig skrot..

Det blir enda mer eksklusivt vis du feller inn platen, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare så innmari fint Chuck. Etter Ã¥ ha sett pÃ¥ de nye bildene, gikk jeg tilfeldigvis tilbake til første post for Ã¥ rekapitulere hvordan denne gitaren kom til verden. Det var ikke en helt lett fødsel. Du fikk litt kritikk i starten Chuck. Det var en som ikke var helt fornøyd med omrisset du hadde lagd :lol: . Og se nÃ¥!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare så innmari fint Chuck. Etter Ã¥ ha sett pÃ¥ de nye bildene, gikk jeg tilfeldigvis tilbake til første post for Ã¥ rekapitulere hvordan denne gitaren kom til verden. Det var ikke en helt lett fødsel. Du fikk litt kritikk i starten Chuck. Det var en som ikke var helt fornøyd med omrisset du hadde lagd :lol: . Og se nÃ¥!

Hehe, og takk til Castor som ikkje var fornøgd med omrisset, han kan ta æra for at eg gjorde det om igjen! ^_^ Jauda, eg trur dette skal bli bra! Neste utfordring blir nok å få lodda i sammen elektronikken, eg er ikkje veldig dreven på slikt (sjølv om eg har grunnkurs elektro på cv`en... :blush: Leeenge sidan!!!) Om lesarane her bit seg merke i dei stygge rustfrie torx-skruane, så fortvil ikkje, disse skal skiftast ut så snart eg får tak i kromma skruar av skikkeleg kvalitet!

Eit lite spm til dei som har skikkeleg Telecaster: Skal neck-pu skruast fast i treverket under plekterbrettet??? Oppdaga med eit at der ikkje er hol til skruar i plekterbrettet, og at dei to skruane som høyrer til er tre-skruar...

Endret av Chuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite spm til dei som har skikkeleg Telecaster: Skal neck-pu skruast fast i treverket under plekterbrettet??? Oppdaga med eit at der ikkje er hol til skruar i plekterbrettet, og at dei to skruane som høyrer til er tre-skruar...

Jupp det skal den, og det er ikke bare bra. Juster høyden på PU´en før du monterer plekterbrettet.

"Moderne" teler har feste i plekterbrettet (som på en strat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.