Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Då er min nye Tele-kropp i hus, og eg er klar for å få flytta over delane i frå Ikea-gitaren. Har konstatert at halsen passar kroppen som hånd i hanske, og at det kjem til å sjå rimeleg fett ut til slutt :) Eg greidde typisk nok å bestille ein lefty bridge, så no går eg og ventar på at rette typen skal ankomme.

545913.jpeg

Når det gjeld Ikea-kroppen, så har eg absolutt ikkje gitt den opp. Ein vakker dag skal eg ta den igjen og forsøke å utbetre dei småfeila som blei gjort. Ein vakker dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Det er haust med storm og regn ute, og då kjem den årlige DIY-ånda smygande sakte men sikkert. Har plukka fram igjen Ikea-kroppen, og er i gang med å få montert ein gammal Epiphone-hals (frå min aller aller første gitar...) Litt usikker på korleis den skal sjå ut, men har i alle fall bestilt P90 :) Kjem til å gå for lakkering denne gangen, farge ukjent. Tortoise plektrebrett-materiale på vei i posten, tenkte å designe brettet sjølv for å få ein mest mogleg unik gitar. Skal prøve å poste litt her framover, enn om nokon kan finne det interessant? :) Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ei lita runde i bua i kveld, der eg fekk montert den gamle Epi-halsen min på Ikea-kroppen. Måtte redusere tjukkelsen på helen 2 mm (planen var å frese 2 mm djupare hals-lomme, men overfresen streika...), ellers passa halsen fint i lomma. Faktisk så bra at skruhola stemte overens med dei som allerede var bora i kroppen :)

Er ikkje heeeilt overbevist om kombinasjonen telekropp/explorer-headstock, men dette blir uansett aldri nokon supergitar, det blir meir som ein kuriositet. Så får det bli ein bonus dersom gitaren blir ok spele- og lydmessig :)

Trenger forøvrig tips til effektiv klarlakk-fjerning på halsen, har gått av skaftet med lakkboksa her i min ungdom. Tenkte å komme heilt inn på reint treverk for så å olje den med noko slags mørk olje. Er det sandpapir som er einaste løysing?

Ellers er eg åpen for forslag til fargeval :)

991404.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er snakk om en gitarhals, så tror jeg at jeg hadde holdt meg til sandpapir, og skiftet grad på det på rett tidspunkt. Lutbaserte malingsfjernere er ikke videre snille med treverk, så det hadde jeg unngått. Med rett korning til rett tid kan det umulig ta lang tid, og i hvert fall ikke hvis du hjelper "godhånden" (sandpapir på spilleområdet) med litt maskin på de områdene man ikke spiller på. En gitarhals har ikke videre stor overflate.

Det er jo litt umulig å si hvor lang tid det tar- som gammel sløydlærer har jeg erfaring med at noen fikser en pussejobb på en halvtime som andre bruker åtte timer på. Det gjelder å starte med grov korning, og så skifte til finere korning på riktig tidspunkt. Det å beskrive hva som er "riktig" er omtrent umulig, det kommer av erfaring og Fingerspitzgefühl.

Totalt sett tror jeg du kommer bedre ut av dette ved å pusse vekk, enn å sitte igjen med en hals med skadet treverk pga luten, og med påfølgende problemer i fargeforskjell på grunn av at ph på deler av halsen forandrer litt på fargen på oljen du vil legge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt eit forferdelig høst-vær på Møre, dermed blir det tid til litt gitar-mekking :) Har fått montert bridge, merkar at eg er ca. 10000 gangar meir nøyen med alt no i forhold til første gang... Fann litt info på nett ang. plassering, og ved hjelp av dette samt litt samanlikning på den andre tele`n havna eg faktisk 7-8 mm lengre mot halsen enn på første forsøk. Har heilt klart truffe mykje betre denne gangen, og etter litt grovjustering av truss-rod og stolar er gitaren meget spelbar. Lite sur på tross av at eg ikkje har justert intonering i det heile tatt. Så dette lovar bra. Det som blir utfordringa denne gangen blir å få slipt banda, dei er nesten flat-slitte. Dette har eg aldri prøvd før, så det blir jo enda ei ny oppleving. Usikker på kva eg treng av verktøy her, er eg hjelpt med heilt vanlige metall-filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir jeg litt usikker på hva du vil oppnår med filingen. Er det å lage en ny "bue" på båndene, eller er de ujevne i høyden? Er det hakk i båndene der strengene har gått?

Et godt skarpt bilde av et bånd hadde hjulpet.

Man kommer langt med et sett med gode metallfiler og maskeringstape på selve gripebrettet, men det går fortere med spesialutstyr. Særlig gjelder det ved såkal "recrowning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha konstatert at gitaren faktisk blir ok med tanke på hals og strengeoppsett, blei det litt "body work" i kveld. Synst ikkje den andre Tele`n min er spesielt behagelig å ha i fanget, så fann ut at eg skulle gå for "komfort-soner" på dette prosjektet. Gjekk løs med rasp og pussemaskin, resultatet blei rimelig bra synst eg. Fekk også fjerna mesteparten av klarlakken på halsen, spent på korleis denne blir med den oljen eg har tenkt å bruke. Neste steg blir å prøve seg på bånd-filing, kan umulig bli verre enn det er :)

993953.jpeg

993955.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scratch- remover, ev rød rubbing fra Biltema funker fint. Ellers er jo gode gamle autosol en favoritt her hos meg. Du trenger ikke noe fansi "premium mojo guitar fret rubbing paste". Hovedpoenget er å skifte fra vannfast slipepapir til rubbing på det rette tidspunktet. Vær forsiktig med å kjøre båndene for varme med dremelen, da kan de "koke ut", og det ønsker du deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikkje vore mykje framgang i det siste, har vore på havet i 4 veker. Men i dag gjekk eg laus med overfresen for å frese større rom for P90 og utvide rommet for bridge-mikken, sidan bridge er flytta fleire mm framover mot halsen. Svigers har kjøpt seg ny og kraftig overfres, så dette gjekk knirkefritt. Fekk pakke fra GFS med div. snacks her om dagen, bl.anna elektronikk-komponentar, denne gongen skal eg mekke i hop alt sjølv tenkte eg. Valgte 3-veis Toggle-switch ala Les Paul for å vere litt annerledes, ellers rett fram Tele-opplegg.

1032347.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.