Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og hvordan går det her, da? Det ble brått stille?

Ja det kan du jammen seie. Har vore sørgjeleg med framgong på prosjektet i det siste, har faktisk ikkje gjort noko som helst sidan før jul. Hadde faktisk planar om å ta siste innspurt på fresinga i kveld, har igjen et par cm på kontroll-lomma før eg kan legge vekk overfresen for denne gong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao så har stratfeberen tatt helt overhånd for husflidlysten ;)

Gjør noe snart da sånn at vi kan få se resultatet...

Hey, you got me there buddy! :lol: Jauda, no blir det sikkert gjort litt framover, har 2 veker fri frå jobben no, so då kan eg prioritere litt kosearbeid med gitaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for atte vi vil ha bilder, og gjerne lydklipp!

Tenke seg til å kaste bort tid på å fikle med ferdigkjøpt vare, makan! :)

Lovar på tru og ære at eg skal poste bilete og kanskje enda til lydklipp etter kvart...det var dette med tid då, har 100 kvadrat med u-innreda kjellar som eg har lova meg sjølv å begynne på også :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om ikkje lydstudio, så blir i alle fall fyrste rommet gutterom med mykje isolasjon i veggane :P

Er veldig spent på lyden i gitaren sjølv, men faktisk så hørtes det ikkje hakkandes gale ut då eg testa den unplugged. Kanskje for eit trena øyre, men eg syns det let pretty damn good! :)

Fann forresten benkeplate-kapp til 2 gitarar til då eg rydda i kjellaren i dag, så enn om det blir enda eit prosjekt ein vakker dag? Får sjå kor vellukka/mislukka tele`n blir fyrst tenkjer eg :)

Endret av Chuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mekke eikestrat neste gang da :P

Tja, kanskje det? Er litt skeptisk til å få til "komfort-sonene" på ein skikkeleg måte, spesielt på baksida...men det hadde jo vore ei fin utfordring det :) Sidan eg no endeleg har skaffa meg strat kunne det kanskje ha vore tøft med ein av dei andre klassikarane, som LP eller SG? Vi får sjå, kan i alle fall seie det slik at det blir ei stund til, det gjekk litt mykje pengar til gitar siste månadane av 2008 :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.