Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bilder av boksene. Har en til som ikke er med på bildet , samme type som den store øverst der, men ulakkert. Tror vi gÃ¥r for den minste, ihvertfall til 250/Dist+. Skal etse ett par PCB'er i helga, og bestiller forhÃ¥pentligvis i litt større antall rett over helga :) Lakken pÃ¥ boksene er forsÃ¥vidt jævla lekker, IMO. Likte ogsÃ¥ de mørke blÃ¥ knottene veldig godt, men har svarte sÃ¥nne ogsÃ¥. Metall-knottene er kun i svart :) Poster bilder av innmaten, nÃ¥r vi har fÃ¥tt laget noen printkort i helga!

IMG_0063.jpg

IMG_0065.jpg

IMG_0067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! :) Noe nytt om pedalen min enda? :)

Regner med at du tenker på Fuzz Face da? :)

Har jo laget en layout til den (ekke akkurat store tingen :P), men har ikke testa kretsen enda. :)

Noen ETA på når Fuzz Factory kan bli laget? :D

Tjæ, egentlig ikke. Vi må få unna noen OD250/Dist+ først, sånn for å komme i gang. Går litt seint detta, men jeg vil være helt 100% sikker på at en PCB er idiotsikker før jeg bestiller 100-150 stk av den. Håper at vi får bestilt PCB innen helga, så vi får de snart! Har tatt lang nok tid nå føler jeg :)

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, OD250 klonen er ferdig! Beklager på forhÃ¥nd dÃ¥rlige bilder :)

PCB'ene kommer ikke til å bli som på denne, dette er kun en prototyp. Alt fungerer 100%, så PCB bestilles forhåpentligvis i morgen den dag! Det vil da bli med rød loddemaske, og hvit påskrift, som indikerer hvor komponentene skal være.

Sammenlignet 'the real deal' med den vi har mekka sammen, og var et par ting som slo meg. Klonen vår støyer en del mindre, volum-poten tar mye jevnere, og den låter litt bedre enn originalen. Litt fyldigere, og ikke riktig så spiss lyd. Også har den blå LED da, seff :D Den har også 9V-plug.

Har funnet ut at det beste vil være å basere salget på kits. Kommer selvsagt til å tilby montering, men prisen blir da litt høyere.

Sånn av farger på boksene osv, så er det i utgangspunktet hvit gloss og ubehandlet som vil tilbys. Mulig jeg drar inn enda en finish, så forslag på den mottas med takk. Som sagt, disse PCB'ene er for både OD 250, og Dist+. Neste PCB på agendaen nå, er en enkel Fuzz-sak. Noe ala Fuzz Face, med bias-pot. Sånn ellers har jeg halvferdig HAO Rust Driver, og Tubescreamer. Går litt smått dette, men nå ser det ut til at det skal handles inn deler nok til 15-20 pedaler!

Prisen på kit settes i utgangspunktet til 450 kr, ferdig montert 600 kr. Vil tro det er en overkommelig pris. Det følger selvsagt med instruksjoner, ledning i haugevis, og alt annet man trenger. Knotter i valgfri farge, samt LED i valgfri farge.

Denne prisen er forsåvidt noe vi har planer om å holde på over hele linja, inntill videre ihvertfall. Har jo ikke all verden av utvalg for øyeblikket, men det kommer seg etterhvert!

Sånn ETA på når dette blir tilgjengelig må jeg komme tilbake med senere. Må nok regne med 1 1/2 måned. Det er tross alt en del penger som må legges ut her, og det tar litt tid for delene å ankomme! I mellomtiden skal jeg fortsette på de andre layoutsene :)

Som sagt, tanker om en farge til tas imot med takk :)

IMG_0080.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0076.jpg

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.