Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror dere dette blir noe av i nærmeste framtid? :)

Oh yes. Har bestilt noen bokser, og litt diverse nå. To forskjellige dimensjoner, en ubehandlet og en lakkert av hver. Vil se hvordan de er før jeg kjøper resten av boksene :) Blå LED's er selvfølgelig også bestilt :lol:

PCB satser vi på å få lagt inn ordre på til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det enda mer deler innkommende, så satser på å få smelt sammen 4 bokser om en 2-3 ukers tid. Kommer an på hvor lang tid det tar å få chassisene! DOD OD250 og Dist+, som nevnt tidligere :) Får to bokser som er pulverlakkert i hvit gloss, så vil tro de kommer til å bli ganske snasne å se på :) Noen som evt kunne vært interessert i å teste boksen litt ordentlig, og gi en liten anmeldelse, så jeg kan få tilbakemelding på om dette er noe som er ålreit? Kretsen er jo basically akkurat den samme som OD250 og Dist+, så forventer ihvertfall at den låter like bra som de gjør, og helst kanskje bittelitt bedre :P Skal selvfølgelig få til en godpris på boksen som takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig SD-1 er veldig lik ZW-44, har ikke sett på det. Nei, noe billigere enn Boss sin SD-1 får jeg nok ikke til. Boss har jo da ikke true bypass, men mener å ha hørt om en snerten mod med bl. a. en JFET-transistor, for å bedre dette.

Planen er å tilby moddede DS-1, så SD-1 er også en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En modda SD-1 kjøper jeg, hvis du kan gi den true bypass og blå LEDS :D

Men du har ikke lyst til å lage noe reverb-greier da?

True bypass går ikke på Boss sine pedaler, uten noen seriøse inngrep.

Reverb kan bli aktuelt etterhvert, men er fort litt størrelse på kretskortene der osv, og er ikke helproff på design enda, for å si det sånn :P

Blå LED kan jeg hooke deg opp med på hva det skulle være, ikke minst SD-1 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste på "lista" er Fuzz Face replica, og noe ala Hao Rust Driver, for de som har hørt om den.

Mulig vi kjører 5 pedaler OD250 grey spec, og 5 pedaler MXR Dist+. Poster bilder av bokser, osv, når det ankommer. Litt usikker hvor lang tid det tar, siden to skal pulverlakkeres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått litt deler nÃ¥. Venter pÃ¥ en pakke til, som jeg forhÃ¥pentligvis har pÃ¥ Onsdag, før vi fÃ¥r laget de første pedalene. Har da to ulike dimensjoner pÃ¥ bokser, og det er to av hver. En ulakkert, og en pulverlakkert hvit. 5mm blÃ¥ LED's (føler at dette er en utrolig viktig detalj ^_^ ), og tre typer forskjellige knotter. Skal lage noen prototyper, før PCB bestilles. Litt dumt Ã¥ finne ut at designet ikke er 100 %, nÃ¥r jeg sitter der med 100 stk PCB'er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.