Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

Pris og hvordan bestiller man? :)

Pris på kit er 450 kr + frakt. Det følger da med alt du trenger av deler, samt god veilledning pÃ¥ hvordan det skal settes sammen. ETA pÃ¥ nÃ¥r disse kitene kommer for salg er litt uklart enda. Jeg er avhengig av Ã¥ fÃ¥ inn lønn, og det skjer den 9. April, før jeg har sjangs til Ã¥ legge ut for Ã¥ bestille opp til 20 pedaler.

Hvit gloss, oransj, og ulakkert. Det er forsåvidt pulverlakk.

Prisene på PCB'ene alene er forsåvidt 25 kr for én, 45 kr for to, 60 kr for tre. :P

Dette er inkl frakt, samt verdier på komponentene som skal til, både for Dist+, og OD250.

Komponenter i løssalg kommer forsåvidt også etterhvert, med veldig overkommelige priser på motstander/IC'er/kondensatorer.

Når jeg har deler til å starte salg, sier jeg nok ifra. Kommer til å ta imot bestillinger på mail når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sikle, sikle..... Kan godt hende jeg kjøper noen kort av deg, dersom du ikke har noe imot at jeg selger dem videre som ferdige produkter?

Absolutt ikke! Bare sleng på en PM etterhvert du, skal vi få til noe der veit du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på Ã¥ fÃ¥ i gang en side der jeg selger mine egne pedaler, men dette er ikke hjemmesiden til mitt pedalfirma ( E-Analog). Om du vil selge pedalene dine her er det bare Ã¥ si ifra. Eneste jeg kommer til Ã¥ kreve er at vi ikke bygger like pedaler.

Planen er å få i gang en side selv etterhvert, vi får se hvordan det blir :) Uansett, takk for tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har en DS-1 med keeley-mod, hvis noen er interessert?

Disse pedalene koster 600 kr (musikkbørsen), selger dem for 800 kr pluss frakt. Fra keeley koster den 1670 kr (godlyd). Pedalen er selvfølgelig i utmerket stand, dvs som ny, og all original emballasje medfølger :) Jeg tilbyr ett Ã¥rs garanti pÃ¥ denne.

Pr nå sitter det ikke switch på den, og den er i All Seeing Eye-mode hele tiden. Kan sette i en switch så du har både ASE og Ultra-mode, hvis det er ønskelig. Synes forskjellen mellom disse er minimal, jeg for min del klarer meg uten :) Det skal visstnok være litt mer overharmoniske av 2. orden (dvs nærmere rørlyd), når den er i Ultra mode, så låter jo fett det også ;)

Har dessverre ingen DS-1 umoddet per nå, så får ikke laget et sammenligningsklipp... Men kan skrive under på at det er veldig stor forskjell! Pedalen blir fort litt mer brukandes med denne moden!

Kan få tak i flere av disse pedalene og modde hvis det er interesse for det?

Foreløpig ingen tid på når OD250 er klar for salgt, dessverre... Forhåpentligvis får jeg bestilt deler etterhvert, men det er en liten sum å legge ut når jeg skal bestille deler til 10 eller 15 stk. Fikk fartsbot, samt kvartalsregning på bredbånd og strøm her, så økonomien fikk seg en liten smell :blush:

IMG_0100.jpg

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har innsett at dette tar aaaalt for lang tid (krever en viss "egenkapital" for å fÃ¥ ballen i gang), sÃ¥ nÃ¥ har jeg bestemt meg for Ã¥ endre angrepsvinkelen litt...

De som er interessert i et kit, enten OD250 eller Dist+, send meg en mail på junse@bbnett.no, ring meg på 97687582, eller send en PM. Kommer til å ta i mot forhåndsbetaling, og bestille deler utifra hvor mange som blir forhåndsbetalt! Fra jeg bestiller, kan jeg tenke meg det tar max 3-4 uker før delene er her. Tok litt tid med de lakkerte boksene forrige gang... Selve kitet koster 450 kr. Inkl casing (borret/uborret, ulakkert/pulverlakkert), og basically alt som trengs av deler. Ledning osv, og selvfølgelig festebrakett til PCB'en. Monteringsanvisning medfølger også selvfølgelig, samt en liten overraskelse :)

Altså 450 kr for kitet, og 50 kr i frakt, så 500 kr pr kit inkl frakt. 650 inkl frakt ferdig montert! Uavhengig av om det er borret/ikke borret, pulverlakkert eller ikke. Type knotter, og farge på LED er selvfølgelig også valgfritt. Lakkeringsalternativene er i utgangspunktet hvit og gul, men om noen har en spesiell farge i tankene, skal jeg sjekke muligheten :)

Setter i første omgang et mål på å få inn 10 bestillinger!

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er intressert i fuzz og phaser.

Har du noen priser. Kunne tenkt meg en helt streit ulakkert(ála Telenordia sine pedaler)

har per dags dato ikke layout for phaser klart. Men har Fuzz Face, hvis det er av interesse? Har dog ikke bestilt PCB til disse fra Kinda enda, så dette blir evt på selvetset PCB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er intressert i fuzz og phaser.

Har du noen priser. Kunne tenkt meg en helt streit ulakkert(ála Telenordia sine pedaler)

Du vil ikke kjøpe en BigMuff-klone av meg da? Den har litt mer mellomtone enn en vanlig BM, så den skjærer gjennom bedre i lydbildet. Låter knalltøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huki.

Har du lydklipp?

Nei, dessverre. Men har planer om å fÃ¥ spillt inn noen pÃ¥ ordentlig mÃ¥te etterhvert. Har ikke opptaksmuligheter, annet enn mobiltlf pr dags dato. Mulig jeg kan fÃ¥ lÃ¥nt studio pÃ¥ skolen... :) Men akkurat nÃ¥ er det eksamenslesing, sÃ¥ noe opptaksprosjekt er ikke pÃ¥ agendaen akkurat for øyeblikket! Skal kose meg litt med sÃ¥nt fra og med begynnelsen av juni tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.