Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvordan det blir med lakkering/dekorering. Begrenset hvor holdbart det blir med vanlig spraylakk, og vet ikke hvordan priser på pulverlakkering er. Går jo selvfølgelig an å bare la dem være udekorerte, og evt etse inn det som må merkes :)

Ferdig pulverlakka bokser kan kjøpes fra www.banzaieffects.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva var prisen dere hadde tenkt å ligge på? Og har dere loddet sammen en pedal før? Det er ikke så vanskelig. Men det tar jo ganske lang tid. Og hvis dere kjøper deler for 300 og selger for 400 blir det dårlig timesbetalt.

I utgangspunktet tenkte vi 400-500. Men dette er jo ikke fastsatt enda. Litt usikker på hvor mye en enkelt boks vil koste, har litt med hvor mye vi kjøper inn av komponenter osv i slengen. Er noe vi gjør først og fremst fordi det er interessant, og fordi det er noe vi kan ta nytte av videre i studiene. (bachelor i elektronikk). Men klart, er dette noe som fatter virkelig stor interesse, kan vi jo ikke sitte der og produsere pedaler i hopetall for ingenting i timen.

Og nei, har ikke loddet sammen en pedal før, men har drevet ganske mye med andre elektriske duppeditter. Er forsåvidt heller ikke helt sikker på hvordan dette ligger, med tanke på den lovlige biten. Må undersøke litt rundt det. Kan ikke risikere at det blir noe søksmål eller noe sånt ut av denne moroa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet tenkte vi 400-500. Men dette er jo ikke fastsatt enda. Litt usikker på hvor mye en enkelt boks vil koste, har litt med hvor mye vi kjøper inn av komponenter osv i slengen. Er noe vi gjør først og fremst fordi det er interessant, og fordi det er noe vi kan ta nytte av videre i studiene. (bachelor i elektronikk). Men klart, er dette noe som fatter virkelig stor interesse, kan vi jo ikke sitte der og produsere pedaler i hopetall for ingenting i timen.

Og nei, har ikke loddet sammen en pedal før, men har drevet ganske mye med andre elektriske duppeditter. Er forsåvidt heller ikke helt sikker på hvordan dette ligger, med tanke på den lovlige biten. Må undersøke litt rundt det. Kan ikke risikere at det blir noe søksmål eller noe sånt ut av denne moroa!

Hvis du skal bestille fra General guitar gadgets så er de ganske greie. Men de har noen regler for videresalg. Det står på siden hjemmesiden deres. Jeg satt sammen en Marshal Guv´Nor. Og det var ikke noe vanskelig. Så jeg tror ikke dere skal ha noe problem. Men det tok jo litt tid da. Jeg brukte to dager. (satt ikke hele dagen heller). Jeg har og planer om å bygge meg en pedal til. Og kommer nok til å bestille fra GGG da og. Var veldig rask og fin levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det aktuelt med en delay av noe slag? Interresert i en fuzzfactory, sett meg gjerne opp på en eventuell liste :) Kan dere ikke lage en liste med hva dere skal lage, eller noe :D Dette høres grisefett ut!

Delay er ingen umulighet, dog litt frem i tid. Skal snakke med kompisen min, og avgjøre hvilke pedaler vi i første omgang skal gå for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.