Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

Bilde av herligheten:

forslag120-202.jpg

Kommer en video i løpet av helga (må få slengt sammen klippene), der jeg sammenligner den med en OD250 fra '81.

Får jeg 5 stk som vil ha en sånn pedal, så bestiller jeg deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er intressert i fuzz og phaser.

Har du noen priser. Kunne tenkt meg en helt streit ulakkert(ála Telenordia sine pedaler)

Spør kristoffereide her på forumet om fuzz. han lager en kopi av Fuzz Factory til omtrent samme prisen, hvis ikk jeg husker galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp videosnutt (back in black):

Vrengen står på kl. 2 på begge pedalene, level på fullt. Vrengen kan skrues ned til den er så å si helt rein... :)

Rekkefølge: Ren amplyd - DOD OD250 - BlueAudio OD250

Og nei, det er ikke mine sokker, men Patrick sine. Hvite, møkkete sokker :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kopi! Høres faktisk ut som det er mer headroom i deres versjon! veldig bra!

Takker og bukker :) Den er en anelse skarpere i lyden sånn den er nå, samt at den har litt mindre vreng. Hvem er det som bruker en slik pedal på full gain, uansett? :P Mulig jeg setter på en switch for å bytte mellom to eller tre kondensatorer. Har også tenkt på en switch for forskjellige dioder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den clonen jeg har(av den originale grå DOD250) så kan man på lav gain få bare volumboost uten noe forvrengning, farger ikke lyden noe så er perfekt for cleanboost hvertfall. Blir herlig overdrive over 12 også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den clonen jeg har(av den originale grå DOD250) så kan man på lav gain få bare volumboost uten noe forvrengning, farger ikke lyden noe så er perfekt for cleanboost hvertfall. Blir herlig overdrive over 12 også!

Høres mistenkelig ut som pedalen vår. Rart det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.