Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedal-replicaer


Tommy

Anbefalte innlegg

Det kan vel gutta som starta tråden lage? Virker som de har tingene på stell. Om det er lang ventetid, kan du altids få kjøpe den ene av dem. Jeg må høre meg fram til hvilke deler jeg skal bruke. Hørte tidligere klager på for skarp lyd, og vil prøve å eliminere det:D

Jeg skal si ifra når de er ferdige:D

FFC= Fuzz Factory Clone ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En helt straight BMF-tonekontroll funker fint i Fuzz Factoryen. Sleng den på helt i enden, og se hva du syntes. Fryktelig lettvint og. Funka fint for meg, men jeg har bare testa den med noen merkelige russiske transistorer som ikke er så brighte som dem som står i orginalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy: Synes den hvite boksen med blå knotter var utrolig kul, hvis du du putter er FuzzFace-krets i den, kjøper jeg den! :wub:

Kommer til å kjøre rød, hvit og ulakkerte bokser på Fuzz Face/Tone Bender, så det skal vi nok få til etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å kjøre rød, hvit og ulakkerte bokser på Fuzz Face/Tone Bender, så det skal vi nok få til etterhvert!

Fett! Vet du noe om sånn ca. når du kan ha en sånn klar, og pris? Samme som de andre(600 ferdig montert)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! Vet du noe om sånn ca. nÃ¥r du kan ha en sÃ¥nn klar, og pris? Samme som de andre(600 ferdig montert)?

Egentlig ikke, nei :P

Vil tro det blir samme pris, ja. Må se litt hvordan det går med OD250/Dist+, som jeg har PCB'er på vei til nå :)

Holder ting oppdatert i tråden her, så du skal nok få greie på når det nærmer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.