Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Audun's ting og tang


Audun

Anbefalte innlegg

Nei, de kan jo tildels være rimelig like, men det blir ikke det samme. Jeg vurderte flere ganger Epi Dot, Hagstrøm Viking, Yamaha samt andre direkte kopier, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg brukte tid på å spare opp til the real deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes det ser ut som et HDR-bilde, jeg. Tøft. :) Og fortsatt like lekker øks.

Lekte meg med bildet etterpå. Siden det allerede var blitt mørkt ute, fikk jeg ikke tatt bilder i fint dagslys, så da ble det bare litt sånn morro-greier. Det er en HDR-effekt som er lagt på ja. Skal ta noen mer ordentlige bilder når jeg har mulighet til det utendørs i godt lys, men det er høst, været er ustabilt, og lyset likeså, så da kan jo bli en stund til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er halsen på denna 335-en? Jeg syns personlig de er i overkant tjukke på de "vanlige".

På denne er det '60s slim taper, og det er det på de fleste Memphis Dots etter det jeg har fått med meg. Altså merkbart slankere enn f. eks. R8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Samma som min '64 det. ˴ter min mening den perfekte halstykkelsen

Ja, noen liker mora, andre liker dattera. Jeg liker begge! :P

N岠det er sagt, hadde jeg nok valgt en fetere profil hvis det valget var mitt, men det er ikke noe jeg tenker p堮岠jeg spiller p堤en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Audun, 'flame maple mod' på R8..., hva innebærer det?

Specialen din har jo aged ganske bra på kort tid, men hvordan står det til med R8, har den begynt å merke tiden tann i samme grad? De er jo begge fra samme år, så man skulle nesten tro at de ville reagere likt på vær og vind, eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.