Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke Kjartan er noe god i det hele tatt. Slet igår, og fikser ikke å synge falsett i det hele tatt.

Synes Håkon synger veldig, selv om jeg ikke liker typen i det hele tatt. Har ganske corny engelsk uttale ofte, det må han jobbe, men ellers er han god. Tror han kommer til å utfordre Maria sterkest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu synger skikkelig ureint ja! Men vi må jo ikke glemme at dette er seernes skyld... Skjønner ikke hvorfor noen kan stemme på Sandra!!!

det er bare fjortiser som synes hun er så pen som stemmer, det står jo i avisen til å med, det er det idol handler om for dem, hvem som er penest!

teite greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt skjønt hvorfor folk syns Sandra er så pen... greit, hun er ikke stygg, men både Maria og Susanne er da ganske så mye penere... :-) Eller er det bare jeg som syns det? :-D

Uansett, jeg er enig med mange av folka her i at Sandra burde ryke ut neste gang, men det har jo vist seg at det ikke er "rettferdigheten" (da mener jeg de faktiske sangferdighetene) som avgjør. Hele showet forsvant da Anh gikk ut... da er det egentlig bare Maria igjen som har noe der å gjøre... Men, det skulle ikke forbause meg om hun også ryker ut snart. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt skjønt hvorfor folk syns Sandra er så pen... greit, hun er ikke stygg, men både Maria og Susanne er da ganske så mye penere... :-)  Eller er det bare jeg som syns det? :-D

Enig. Jeg synes Margrete (det hun heter?) også er penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.