Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett det lille trollet av en drittunge ta plassen til Ahn (eneste skikkelige talent blant deltakerne), simpelthen fordi enhver pedofil i Norge med tilgang til TV stemte på henne, har jeg fullstendig mistet interessen for Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha sett det lille trollet av en drittunge ta plassen til Ahn (eneste skikkelige talent blant deltakerne), simpelthen fordi enhver pedofil i Norge med tilgang til TV stemte på henne, har jeg fullstendig mistet interessen for Idol.

"enhver pedofil?" er landet vårt et samfunn av pedofile? Synes dere er litt strenge med den stakkars jenta, er vel ikke hennes feil at hun kom videre? nå har jeg ikke hørt hverken hun eller ahn synge, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett det lille trollet av en drittunge ta plassen til Ahn (eneste skikkelige talent blant deltakerne), simpelthen fordi enhver pedofil i Norge med tilgang til TV stemte på henne, har jeg fullstendig mistet interessen for Idol.

"enhver pedofil?" er landet vårt et samfunn av pedofile? Synes dere er litt strenge med den stakkars jenta, er vel ikke hennes feil at hun kom videre? nå har jeg ikke hørt hverken hun eller ahn synge, menmen.

Det var bare for åpenbart at hun spilte på utseendet sitt. Hun var kledd og sminket som en føkkings dukke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett det lille trollet av en drittunge ta plassen til Ahn (eneste skikkelige talent blant deltakerne), simpelthen fordi enhver pedofil i Norge med tilgang til TV stemte på henne, har jeg fullstendig mistet interessen for Idol.

"enhver pedofil?" er landet vårt et samfunn av pedofile? Synes dere er litt strenge med den stakkars jenta, er vel ikke hennes feil at hun kom videre? nå har jeg ikke hørt hverken hun eller ahn synge, menmen.

Det var bare for åpenbart at hun spilte på utseendet sitt. Hun var kledd og sminket som en føkkings dukke...

Word! bææhhsdv! får NåYa! av å tenke på at hun er videre.. Tror dette blir min siste post i denne saken, kanskje best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwass: det der var litt dumt sagt..greit at Anh var/er flink, men hun er ikke den eneste som var flink på idol, Maria er minst så like god.

Men jeg er enig med deg i at Sandra ikke er så flink til å synge, hehe..

men det med pedofile var nok ikke helt riktig :P

Hans Majestet--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwass: det der var litt dumt sagt..greit at Anh var/er flink, men hun er ikke den eneste som var flink på idol, Maria er minst så like god.

Men jeg er enig med deg i at Sandra ikke er så flink til å synge, hehe..

men det med pedofile var nok ikke helt riktig :P  

Hans Majestet--

Det med at Anh var eneste skikkelige talent var min egen mening. Sorry - glemte å få det fram. Dessuten var det mange flinke, jeg bare synes at hun var på et nivå for seg selv i forhold til de andre.

Men jeg står fremdeles ved dukkeutsagnet mitt. Den jenta fikk spesialbehandling fordi hun var så sinnsykt *SØT*. Synge kunne hun ikke, sammenlignet med de andre deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så for å se om hu sandra var så ille som dere sa, og konklusjonen er at dere dreit på draget hele gjengen, for hun sang rimelig bra. Men jeg synes hun andre dama, hun som nesten røyk ut, var både penere og bedre til å synge... men hun aller siste rævkjørte jo egentlig alle sammen uansett, så det er jo greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.