Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes han Håkon virker ålreit jeg. Rikelig med attitude og fet stemme. Overbevisende da han sang 'Englishman in New York'..

Helt enig, han er nok verdt å satse på når det gjelder World Idol, og det tror jeg arrangørene også vet, ettersom de hentet han tilbake igjen.

Men lå nå for guds skyld ikke Sandra vinne hele greia. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere suger, idol suger.

Jeg foretrekker å blåse...

Idol er gøy, synes jeg. At Anh gikk ut var en skuffelse, selv om at det ikke burde være det. Jeg vet jo hvem som sitter med makta...

Sandra og Roald sang stygt, og en av dem gikk ut. Da mangler det bare at Sandra ryker på ræva ut neste gang.

Øysten var kul, og kunne jo tilogmed synge. Håkon imponerte meg, og resten var grei skuring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
etter at Øystein gikk ut av idol er det noe dritt, han kunne faktisk synge å hadde en kul stemme (noe sandra ikke har :P )

så det var mitt siste idol program :)

Øystein har en bra stemme, men jeg syntes ikke han sang bra på Fredag. Jeg hørte ikke de to første som sang, så jeg kan ikke bedømme om Sandra sang bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at trynefaktoren er så høy at det nesten blir for dumt..

Syns nesten at alle jenter i 14-18 års alderen liksom liker Håkon Njøten og syns han er sååå flink at han burde vinne.

Det blir så dumt når folk blir så blendet av utseendet, at de ikke kan se at fyren faktisk ikke synger noe ekstraordinært, og til tider ikke engang reint...

jaja..det er jo et TV-program, og det gjenspeiler vel egentlig kun toppen av isberget, som er dagens samfunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ler av dere som sier at folka i idol synger dårlig.

For det gjør de _ikke_...

At Sandra synger dårligere enn de andre deltagerne på idol kan jeg være med på, men når dere sier at hun synger jævlig blir ikke akkurat helt riktig. Men den sangen hun sang på den fredagen var ikke bra sunget nei.

At det skal være HELT rent syns jeg blir kjedelig. Det er selvfølgelig fint, men stil og bra stemme syns jeg er bedre...

Og jeg skulle likt å se dere andre her som påstår dere synger bedre, på idol...

Og hvis dere er så opptatt av hvem som vinner så STEM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.