Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

Nå kunne Django litt mer enn "noen få akkorder" da' date=' så den blir litt søkt. Dessuten er det VIDT forskjellige stilarter. Mye større forskjell enn det er på deltakerne i idol.

:)[/quote']

Ah..var ikke helt slik jeg mente det da.

Poenget var bare, sett fra et rent fysisk perspektiv, er Django sin stil mye enklere enn Angelos.

Poenget var at god teknikk ikke er alt. Maria traff tonene, og hadde mye kunnskap og evner innen sang. Allikvel så bør det ikke være interessant å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg føler om Maria som jeg følr om..ja.. Michael Angelo ;-)

Micheal Angelo burde fortsatt vinne en gitarkonkurranse hvis de andre som var med såvidt kunne noen få akkorder.

At Maria gikk ut var jo helt tragisk' date=' at de som er igjen er igjen er jo en vits.[/quote']

Åssen kan du si noe sånt?

Ville du ikke foretrukket f.eks. Django Reinhardt istedet for Angelo? Og det er jo ingen tvil om at selve teknikken til Angelo er langt bedre og har et større spenn..

Musikk er kunst. Det dreier seg ikke mest om teknikk.

Var ikke sånn jeg mente det, jeg er som oftest ikke en tilhenger av utrolig tekniske gitarister i det hele tatt, jeg er Jimmy Page fan. :)

Poenget er bare at det var veldig stor forskjell på Maria og de andre. En av deltagerne er ikke så veldig flink til å synge i det hele tatt. Andre var veldig dårlige i dag. Og det er jo faktisk en sangkonkurranse.

Var ikke sånn kjempefan av Maria uansett, men hun burde ikke gått ut nå, akkurat som Ahn aldri burde gått ut i det hele tatt. Men bryr meg egentlig ikke lenger, er jo tydelig at Idol ikke er mye til "sangkonkurranse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det verste programmet som finnes..!!!! den eneste personen som virkelig var dyktig røk ut i dag! Dette viser hvor dumt idol er...!!

det var utrolig rart at hun gikk ut, men hun var ikke den eneste som var dyktig. Susanne er da dyktig..Håkon også..

men jeg er enig at det var dumt at hun gikk ut, men som sagt,

hun får platekontrakt uansett!!

hun trenger ikke Idol.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med Integrum egentlig. Maria var nok den som sang renest, men hun kunne vært hvem som helst.. Ta Kurt for eksempel, stemmen hans kjenner man igjen med en gang man hører den, men ikke Marias.

At hun gikk ut var jo rart, hun sang antageligvis best, men nå er det bare å håpe på at Håkon vinner...

Og at Susanne gikk videre i går var veldig rart, fordi hun sang sinnsykt falskt i går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE sang ræva igår! rett og slett.. Maria var flinkest, men men.. Latterlig at man skal stemme på den man vil sende videre, for da regner man jo med at "alle" stemmer på Maria.. dermed fyker hun! Skulle vært slik at man stemmer på den man ville hadd ut.. Da blr det iallefall ordentlig! Nei, her er det griskheten til TV2 som vises.. de vil jo tjene mest penger!

helt latterlig program igrunn! Men fordet så MÅ man jo se det! hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner igjen Kurt fordi du har hørt han så utrolig mange ganger samt at hver gang du har hørt ham har du visst hvem det var.

Å si at Maria berettiget gikk ut er jo bare tull. Sang er mer teknikk enn gitarspill, og de som ikke synger så bra av de som er igjen kan fortsatt lære seg å synge bedre. Merkelig at noen her vil at en 'underdog' skal gå hen og vinne, for deretter å få den veiledningen som gir vinneren samme tekniske register som de dere ikke liker i første omgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde jeg ikke kjent igjen Kurt hvis jeg ikke hadde visst hvem han var.. Men han har en mer spesiell stemme enn Maria, jeg kunne ikke kjent igjen hennes stemme hvis jeg hørte den på radioen (det er kanskje bare meg da), men det kan jeg når jeg hører Kurt.. Jeg mener absolutt ikke at Maria er et "World-idol"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE sang ræva igår! rett og slett.. Maria var flinkest' date=' men men.. Latterlig at man skal stemme på den man vil sende videre, for da regner man jo med at "alle" stemmer på Maria.. dermed fyker hun! Skulle vært slik at man stemmer på den man ville hadd ut.. Da blr det iallefall ordentlig! Nei, her er det griskheten til TV2 som vises.. de vil jo tjene mest penger!

helt latterlig program igrunn! Men fordet så MÅ man jo se det! hehe :wink:[/quote']

jepp, alle reiner med at "alle" stemmer på hun(maria)

det var vell akkurat det samme som skjedde med Anh..

dårlig greier..Håkon går sikkert i taket hvis han vinner hele greia :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.