Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

Og jeg skulle likt å se dere andre her som påstår dere synger bedre, på idol...

Hvorfor skulle man melde seg på Idol? Det er så langt fra det jeg sikter etter musikalsk som man kan komme, så hvorfor prøve?

Dessuten, mange av deltakerne synger veldig bra, men du kan ikke nekte for at det går veldig mye på trynefaktor i det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg skulle likt å se dere andre her som påstår dere synger bedre, på idol...

Det er derfor jeg skal melde meg på Idol til neste år. Har sammen med en kamerat konkludert med at jeg garantert kommer videre til Oslo. Så får vi bare se deretter :-D

Å komme videre til Oslo forutsetter jo bare at man har en litt tilsynelatende "egen" stil, er høflig og synger reint :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille opp i "Jesus Lever"-T-skjorte og growle litt Cradle Of Filth eller noe. Til nød kan jeg forsøke meg på å rappe "Baby one More Time" eller kanskje joike noe Black Sabbath. jada, valgmulighetene er uendelige om du vil bli Idol-stjerne. Gled dere til å se meg kapre skjermen neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille opp i "Jesus Lever"-T-skjorte og growle litt Cradle Of Filth eller noe. Til nød kan jeg forsøke meg på å rappe "Baby one More Time" eller kanskje joike noe Black Sabbath. jada, valgmulighetene er uendelige om du vil bli Idol-stjerne. Gled dere til å se meg kapre skjermen neste år.

Gleder meg som en unge. Detta blir gøy. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel sang mange av Idolfolket surt sist gang. Og da synger de, per definisjon, dårlig.

jeg sa ikke at de ikke sang surt?

Jeg sa bare at det er kjedelig når man må synge helt rent for da blir det ikke noe eget eller særpreg om du vil...

Hvorfor skulle man melde seg på Idol? Det er så langt fra det jeg sikter etter musikalsk som man kan komme, så hvorfor prøve?  

Dessuten, mange av deltakerne synger veldig bra, men du kan ikke nekte for at det går veldig mye på trynefaktor i det programmet.

Nei det er ikke musikalsk i det hele tatt. Hele greia er å synge...

Noe som var grunnlaget for begynnelsen av programmet.

Og jeg har vel heller ikke nektet for at det går mye på trynefaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa bare at det er kjedelig når man må synge helt rent for da blir det ikke noe eget eller særpreg om du vil...

Så du mener at du ikke kan høre forskjell på noen av de større etablerte artistene som synger rent?

Særpreg har ingenting med intonasjon å gjøre. Det er noe du kan eller må lære deg. Jeg har ikke forstått det dithen at Idoldommerne rakker ned på de som synger renest og sier de ikke har særpreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa bare at det er kjedelig når man må synge helt rent for da blir det ikke noe eget eller særpreg om du vil...

Så du mener at du ikke kan høre forskjell på noen av de større etablerte artistene som synger rent?

Særpreg har ingenting med intonasjon å gjøre. Det er noe du kan eller må lære deg. Jeg har ikke forstått det dithen at Idoldommerne rakker ned på de som synger renest og sier de ikke har særpreg.

Jo jeg hører fint forskjellen. Men jeg om mange som ikke synger helt rent, men som allikevel synger topp og synger så og si rent..

Og når sier jeg at særpreg har noe med intonasjon å gjøre? Intonasjon kan vel de aller fleste uansett. Hvertfall de som tør å bevege seg opp på en scene og si noe.

Og for å få sagt det så elsker jeg folk som synger helt klokkerent. Og alle som driver aktivt med sang har vel en eller annen form for særpreg i stemmen sin som er gjenkjennelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.