Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

Jeg satt og glante litt på Idol i kveld, og fikk øregangene brutalt lemlestet av Sandra's "prestasjon". At noe så stygt kan komme ut av noe så pent, er vanskelig å fatte, men hun sang så fælt at jeg fikk frysninger nedover ryggen.

Det faktum at hun i det hele tatt var kommet så langt i programmet er en skandale i seg selv, men når hun faktisk kommer videre etter å ha blottlagt sin totale mangel på musikalitet på den måten, da er det noe som ikke stemmer.

Dessuten så ble en av de som sang best, hun derre Ann, stemt ut i kveld. Det viser jo at det er bare hjernedøde fjortiser some stemmer, kan ikke tenke meg at folk med øre og peiling på musikk gidder å stemme noe så umusikalsk videre i den konkurransen.

Ja ja, der forsvant det aller siste snev av kredibilitet ut av det programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, slapp av!

det er jo ikke bare fjortisene som stemmer..

men, JA! det var helt jævlig det der!

de som stemmer gjør jo ikke det for å få fram den mest musikalske å beste sanger'n på idol, men rett å slett den de synes er kulest å finest.

jeg synes Øystein er klart best på idol, men Anh å maria er utrolig gode de også da!

men Anh har jo godt ut! :(

Hans Majestet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at Ahn likevel får platekontrakt el.

Men Sandra tipper jeg at kommer til å gå langt, se for dere alle gutter fra 14-17 sitter å ronker til henne framfor skjermen.

Men det igår.....HJELP SÅ FÆLT! Når hun sang "Hit me" så ropte hun jo!!! Hun var ikke nær tonen! Ironisk nok så var det bare Jan-Fredrik(som alltid) som torte å være ærlig mot sangprestasjonen!

For hun er IKKE god til å synge...rett og slett asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo frem etter det showet der Sandra gikk videre til finalen at moren hennes hadde brukt rundt 1000kr på å stemme på henne...så hvis jeg ikke husker helt feil tar de vel rundt 5kr for å la deg stemme der, altså stemte moren hennes på henne 200 ganger, nå vet jeg ikke hvor mange ganger det blir stemt i løpet av en Idol sending, men 200 stemmer må da telle en god del...

Og det hadde ikke forundret meg om familien hennes satt og stemte som gale under hele gårsdagens sending...

Personlig syns jeg ikke noe om henne, liker hverken stemmen eller utseende hennes...men det er det tydeligvis andre som gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt forferdelig. At det er mulig.

Hadde faktisk trodd bedre om Idol. Kurt vant jo ifjor, og han var jo langt ifra penest eller "hippest", men han var best til å synge. Kan ikke forstå hvorfor Ahn gikk ut. Sandra var jo helt på trynet bedriten, kunne sunget bedre selv.

Skal i hvertfall ikke se på det dritt programmet mer. ARGH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg ikke hvor mange ganger det blir stemt i løpet av en Idol sending, men 200 stemmer må da telle en god del...

I fjor var gjennomsnittet på godt over 100 000, så 200 stemmer teller så og si ingenting... Men Sandra sang definitivt værst i går og at hun gikk videre er en skam! Tror ikke mange stemmer på henne etter sangprestasjonene hennes...

Synes Øystein har den beste stemmen, men egentlig er de fleste ganske ålreite til å synge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Håkon kan komme langt, han har både personlighet og okei stemme. Kjartan sang også ganske bra.

Men jeg tror og håper på at Maria vinner hele dritten, hun har jo en sinnsykt bra stemme. Men, stemmen spiller jo tydeligvis ingen rolle i denne konkurransen, så lenge du er liten og søt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.