Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idol: for noe idioti...


Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Maria sang som ei gudinne, det hun sang på fredag var det beste jeg har hørt henne synge hittil. Maren sang ikke så veldig bra, men hun fortjente ikke å bli stemt ut. Enhver kan jo høre at hun har talent, det var bare ikke hennes dag.

Sandra sang middelmådig, bedre enn før, men jeg kan virkelig ikke fordra stemmen hennes. Trung er jeg heller ingen fan av, han blir altfor polert for min smak. Håkon har en helt grei stemme, men han er ikke blant de beste. Kjartan derimot, han har en bra stemme. Tror ikke han vinner, men jeg hadde ikke hatt noe imot å hørt mer av han etter Idol.

Susanne er en av mine favoritter, jeg digger stemmen hennes, dessuten virker det som hun har en kul personlighet. Margaret har en okay stemme, men hun sliter litt med engelsken.

Maria er jo favoritten min, noe er forferdelig galt i Norges land hvis ikke hun vinner Idol. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så er uheldigvis ikke idol bare stemmen...

men også sjarme og alt det andre som gjør at fjortissene stemmer på dem.

Jeg liker Håkon. Han synger mer enn bra nok for meg og jeg liker stemmen hans. Og han virker ganske rå.

Men Maria er helt klart best.

Jeg syns Maren har for tynn pipete lys stemme, men absolutt bra. Og hun har sunget mye bedre enn det hun gjorde på fredag. Disco var for å si det sånn absolutt noe som ikke var for henne hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon har en helt vanlig stemme, menb jeg kan ikke fordra engelskuttalen hans. Det ødelegger mye.

Helt enig, hadde jeg hatt en sånn stemme så hadde det vært andre boller. Engelskuttale er veldig viktig i musikk.

Det er visst det som drar norsk pop ned for tiden mht. det internasjonale marked. Altfor mange norske artister som har ræva engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst det som drar norsk pop ned for tiden mht. det internasjonale marked. Altfor mange norske artister som har ræva engelsk...

Ja, det var vel derfor Morten Abel ikke slo i gjennom i England.

Blant annet. Surferosa er også et navn som dukker opp på den lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk rett på idol-Håkon idag... På youngstorget.

Hadde nettopp forlatt Hatomte og Will Reyna.

Så går jeg rundt hjørnet, mens jeg ringer en kamerat. (seff hadde jeg ikke gryn på kortet)

Så går jeg over veien og skal gå rundt en bil. Samtidig legger jeg mobilen ned i sideveska tråkker opp på fortauet. Så kom han gående akkurat da. Gikk riktignok ikke på hverandre, men var nesten.

Hadde det vært kamera der hadde jeg gått på han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.