Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Dette låter helt upåklagelig, men sånn rent teknisk vil jeg påpeke at closeup-filminga av trommisen ikke er helt i sync med lyden. Bildet er litt tidlig ute, hvertfall på "Jeg er Redd"

Det er pga det ble litt tull når vi skulle dele opp enkeltvideoer. Dette var et HD prosjekt på over 100GB, men vi hadde ingen HD datamaskin å rendre ting på ;)

Hele DVDen i sin helhet er ikke ute av sync :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga det ble litt tull når vi skulle dele opp enkeltvideoer. Dette var et HD prosjekt på over 100GB, men vi hadde ingen HD datamaskin å rendre ting på

Oh shit, 100 gig att hålla reda på, litt av en jobb, puh. Jag blir svett bara av tanken :) .

Här är från ett gig i Shanghai. Sista gigget på Kinaturnen, inklusive bursdagssång till ett norskt fan som vi sprang på där nede (skarptrommen sprack så det måste improviseras litt :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, 100 gig att hålla reda på, litt av en jobb, puh. Jag blir svett bara av tanken :) .

Här är från ett gig i Shanghai. Sista gigget på Kinaturnen, inklusive bursdagssång till ett norskt fan som vi sprang på där nede (skarptrommen sprack så det måste improviseras litt :) ).

*vid*

Tøft, har alltid hatt lyst til å dra på en Kina-turne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack. Ja, får du chansen så är det bara att dra, inget att tänka på :) . Mycket som fungerar som det ska där. Det typiska (i alla fall som det brukar vara när vi spelar) "vi-möts-klockan-17.00-och-så-väntar-vi (samtidigt som vi ölar)-och-så-finner-vi-ut-av-att-det-utstyret-som-skulle-finnas-inte-finns-och-så-väntar-vi-mer(samtidigt som vi ölar)-och-så-ska-det-soundcheckas-i-en-timme (medans vi ölar)-och-så-när-man-väl-spelar (samtidigt som man ölar)-så-blir-inte-ljudet-som-vid-soundcheck-likavel" var inte det samma i Kina. Som regel fanns allt utstyr på plats när vi kom och soundcheck tog vanligtvis 10-15 minuter, bang,bang. Det är tur att man är glad i att dricka öl :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For 20 år siden spilte jeg i et band som het Tort & Svie. Vi spillte stort sett covers, men noe selvlagd innemellom. Nylig bestemte vi oss for å spille inn en av de selvlagde låtene fra den gang. Som sagt så gjort - så tok vi den nye lyden og lagde en video med klipp fra nettopp det bandet for 20 år siden. Resultatet ser dere her. Undertegnede på vokal (rauting) + gitarsoloen.

Har ikke fått med meg denne, men ante ikke at du hadde fortid som sintvokkis. Artig ide, og godt utført. Bra at alle i bandet fortsatt hadde fart i pølsefingerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.