Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette er nok en dårlig plate av Metallica. Alt de spiller er daft, og det er nesten som du hører at de ikke har noe glede av det de gjør lengre. Lars Ulrich er den dårligste trommeslageren i verden, ever.

Å hærregud! Sorry meg ass, men hvis du syns dene plata er dårlig, lurer jeg på hva du syns er bra.!!!

All nightmare long, Cyanide, The judas kiss, Suicide & redemption og My apocalypse er mesterverk..!

Endret av Freedo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hærregud! Sorry meg ass, men hvis du syns dene plata er dårlig, lurer jeg på hva du syns er bra.!!!

All nightmare long, Cyanide, The judas kiss, Suicide & redemption og My apocalypse er mesterverk..!

Denne plata er ensformig og kjedelig... Den har altfor mye diskant i innspillingen, som gjør at lyden blir det samme gjennom hele albumet.

Og hvem er vel ike gått lei av hetfield og kirk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er få plater som blir gitt ut som må tåle mer kritikk en nye metallica plater. Alle jeg snakker med om denne har en eller anne for for kritikk til enten lyden, spillinga eller selve låtene. Synes metallica har klart seg vanvittig bra med denne plata i forhold til mye dårlig tidligere. Samtidig er jeg en av kritikerene selv.. lyden og gitarsoloen trekker ktaftig ned denne plata men liker den knall uanset. mye fete riff og en del bra melodier faktisk. Knakje tekstene er bra og? har ikke satt meg helt inn i de ennå..

fikk eg fram et saklig poeng nå eller blei det berre rot som vanlig? haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er positivt overasket over dette albummet. Er bedre enn St. Anger.

Men alikevel har jeg ting jeg ikke liker. Er ikke så glad i trommene. De er liksom ikke "Metallica trommer". Og så synes jeg det er en del dårlig produksjon. Jeg liker ikke at de på sang nr to har panorert all lyden til venstre på ett sted i sangen. Er ikke noe lyd til høyre. Er helt merkelig når man sitter med hodetelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.