Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

Tror det er få plater som blir gitt ut som må tåle mer kritikk en nye metallica plater. Alle jeg snakker med om denne har en eller anne for for kritikk til enten lyden, spillinga eller selve låtene. Synes metallica har klart seg vanvittig bra med denne plata i forhold til mye dårlig tidligere. Samtidig er jeg en av kritikerene selv.. lyden og gitarsoloen trekker ktaftig ned denne plata men liker den knall uanset. mye fete riff og en del bra melodier faktisk. Knakje tekstene er bra og? har ikke satt meg helt inn i de ennå..

fikk eg fram et saklig poeng nå eller blei det berre rot som vanlig? haha :lol:

Hør på All Nightmare Long,feit sang:)

Stemmer

Bra plate

sikkert beste siden black album,men liker ikke skarptromma å lyden generelt..

Guitar Hero versjonen er faktisk mye bedre lyd på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hører gjennom plata omtrent en gang om dagen på jobben. Noen sanger som blir litt for kjedelige, men mye bra sanger. Musikken på plata blir stadig bedre for hver gjennomhøring, men den dårlige produksjonen legger man stadig mer merke til. Trist at det er slik, for de fleste låtene er dritbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så absolutt positivt overrasket av denne skiva. Hadde grua meg til å bli plaga med like dårlige låter som st.anger hadde, på radioen 24/7 *grøss*. Lars er det vel inget håp for lenger, han er ikke akkurat noe å skryte av. Kirk må jeg si har blitt passe døll i soloene sine, lite variasjoner rett og slett. Foruten det er den finfin. Løp og kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp 5 lista mi nå på Metallica album er:

Master of puppets

Kill 'em all

Black album

Death magnetic

And justice for all

Enig i at noen av sangene på nye plata kan bli kjedige, men halvparten av de som jeg nevnte over her, syns jeg er dritbra!

Endret av Freedo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.