Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

St. Anger var jo teh sux, men Reload var da ikke så ille? Undervurdert album... :angry:

Og jah, Death Magnetic er faktisk jævla bra synes jeg! ^_^

St.Anger sugde ja, men Reload har da mange godlåter. Skjønner ikke hvorfor alle syntes det er så ræva.. Er jo mye bra der.

Og Death Magnetic syns jeg var overraskende bra. Men noen steder syns jeg trommene fra St.Anger henger igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forhåndsbestilte den(The Box) fra Platekompaniet på nærmeste kjøpesenter på mandag.

Tror dere de har den klar til meg på fredag?

Da var den i box!! (haha)

Jævlig bra så langt!

Tøff poster som fulgte med!!!!!!!!!

DEATH MAJESTETIC

Endret av Sverre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel Load? Masse knall der, men Reload er tynn. Noe bra, men det er fint lite.

Load er jo bedre reload, men reload har en del låter å tilby, som Fuel, The memory remains, The unforgiven II er jo konge, Devil's dance er litt stilig, resten av plata er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt en del på plata på jobben i det siste, og det er faktisk ei jævla fet plate! Ikke så bra som det beste såklart, men absolutt mye bra. Joda, Lars Ulrich spiller kjedeligere for hver plate omtrent, og Kirk Hammet høres ut som han har krampe med foten på wahwah'en, men akkurat det var jeg forberedt på og tar ikke så tungt. Synes det er mye kule sanger, fete riff, og en og annen småkul solo (synes faktisk ikke sologreiene på singellåta er så aller værst :) ).

Så jeg er fornøyd. Skal ikke se bort ifra at jeg kjøper denne plata en dag den kommer i niceprice-hylla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok plassere Devil's Dance over Prince Charming. Min smak det da, og St.Anger fikker jeg ikke en eneste sang som er brukbar å høre på, ( Såklart går det ann å høre på, men er ikke Metallica i mine ører). De tre første albumene er jo best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.