Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

Samme som diskusjonen med Mustaine og Hammett.. It never end's :P OG nei, ikke begynn å diskuter det, nevnte bare et eksempel. Noen vil alltid si "æææsj, Metallica suuuuger, føckings sell out's" og noen vill alltid si "Yeeeaah! Metallica er faen meg så driiiiit bra!!! " :)

Mustaine er bedre enn Hammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mustaine på solo suger, Hammet på solo suger mer. Mustaine på rytme kan ikke bli bedre, Hammet på rytme suger. Konklusjon: Megadeth er fett. Metallica er greit, men du må spole hver gang det kommer en "solo".

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustaine på solo suger, Hammet på solo suger mer. Mustaine på rytme kan ikke bli bedre, Hammet på rytme suger. Konklusjon: Megadeth er fett. Metallica er greit, men du må spole hver gang det kommer en "solo".

Jeg sier meg litt enig, men soloene til megadeth er da passe ok, mustaine har ikke de beste,

men så spilte jo Marty Friedman der en stund, og han er jo dritrå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte plata ista, hørte igjennom 3/4 av plata, og da fant jeg ut at jeg ikke gadd å høre på Death Magnetic noe mer, kjedelig rett og slett. Men de hadde jo 2 kule sanger, det skal jeg si, men albumet er for repitivt, dårlig dynamikk i lyden og lite nyskapende. Men absolutt, den plata var mye bedre en St. Anger.

Og spillinga til Robert Trujillo? Herregud, jeg hadde forventa fargerik spilling, groovye partier etc. Robert Trujillo hadde den perfekte mulighet med å tilføre plata en liten x-factor, altså det lille ekstra, men nei.

Terningkast : 3

1 til 10 : 5.5

Not the best

Could do better

etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.