Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

A1 synger bedre enn hetfield iallefall.

Hva er egentlig å synge bra? Hetfield har sin egen vokal stil som mange digger..

Jeg syntes han har en kul og tøff stemme, å på mange litt "roligere" låter viser han hvor bra han egentlig er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de dreit seg ut med Unforgiven III spør du meg.

jeg likte den ikke i hele tatt. Nå er ikke jeg en stor Metallica fan heller da, men allikavel, de kunne spart seg <_<

Syns låta er enormt bra jeg. Bra at de ikke brukte opp igjen den samme akkordprogresjonen ENDA en gang, når låta heter det den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blei fryktelig skuffa, sidan plata på forhånd hadde blitt hausa opp som etterfølgaren til Puppets. Veldig langt i fra sannheita, spør du meg. Minner meir om Load og ReLoad, ergo ikkje spesielt bra. Enkelte songar er høyrbare, men Ulrichen har blitt ein av dei verste trommisane eg veit om, han øydelegg rett og slett låtane. Han hadde mykje skuld i at St.Anger blei heilt 100% ræva, i mine øyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å innse det, gloryperioden til Metallica er over. I mine øyne var det slutt da de tok håret (det er foresten ikke grunnen, bare tidspunktet)

De hadde nådd høydepunktet i karriera si, vanskelig å toppe gammelt arbeid.

Men, jeg synes det er flott de fortsatt driver på, så de litt yngre har muligheten til å se dem live og greier.

+Jeg synes det nye albumet er ganske bra jeg. Ikke at jeg hører noe på det, men det er mye bedre enn St. anger, og da er man jo ihvertfall på rett veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.