Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Hah! Nå er det JEG som har bassplaner igjen!

Har pratet med Greg hos rocketmusic, og speccet en G&L L2500 med litt custom-options:

L-2500: $1389

Flame Maple Top: $400

Blackburst finish: $100

Birdseye maple fingerboard: $190

Wiring Mods & E-C Nut: $100

Wood body binding: $90

Rocket Discount: -$200

Shipping: $150

TOTAL: $2219

Som dere ser skal jeg ha ny bein-nut tilpasset E-C-tuning, samt få dem til å herje litt med elektronikken slik at jeg får full kontroll over coilsplitting også. Litt info om akkurat det, samt noen lydeksempler finner dere her.

Byggetid er ca 2 mnd, og jeg må uansett vente litt med å bestille, men det ser absolutt ut som om det blir custom G&L i gården her :D

Venter også i spenning på EBS sin Fafner II som skal komme i løpet av sommeren. Planene er en slik en, samt et 4x10+1x15, eller kanskje en 8x10. Er litt usikker på kabinettvalg her, må jeg inrømme. Skal også få fikset Drome-comboen min, siden den alltid har vært litt krangelete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere Spector-basser på gang, Martin? :)

Jupp, Du vet, når man finner tonen man har hatt i hodet de siste årene ;) Og med det så har jeg kvittet meg med 2 basser som i flere år har på GAS listen min, Blueburst Spector Euro 4 og See-through-black Spector Euro LX4-35.

Så da har jeg igjen:

Spector USA NS-2 i hvit, Rickenbacker 4001/4003 i Midnight Blue, Gibson Thunderbird og Status Graphite B2 av basser som jeg har lyst å eie :P Og ettersom jeg kommer til å holde utgiftene mine på det samme som nå, og godt mulig være i full jobb det neste året, så kommer de nok inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Sorry Roffa, det ble 2 Spectorer i steden for ;)

Greit det. Gratulerer og disse Spector-bassene ser jo meget digge ut. Så nå regner jeg med at du har slått deg til ro med bassinnkjøp :P

RåkkÅnn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.